AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Del Skrevet 6. april 2020 Kjøpte denne i farge 3,1, lysebrun. Jeg er blond og kler kalde farger, og liker ikke veldig mørke og markerte bryn. Men selve fargen på kremen ser rød ut? Tør jo nesten ikke å prøve? Noen erfaring med dette? Anonymkode: 6210b...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingriddå Skrevet 6. april 2020 #2 Del Skrevet 6. april 2020 Har ikke erfaring med den fargen, men pleier å bruke naturbrun. Den ser også rød ut, men blir ikke det når den kommer på huden. Så tviler på at hårene blir røde. veldig fornøyd med refectocil:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 6. april 2020 #3 Del Skrevet 6. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte denne i farge 3,1, lysebrun. Jeg er blond og kler kalde farger, og liker ikke veldig mørke og markerte bryn. Men selve fargen på kremen ser rød ut? Tør jo nesten ikke å prøve? Noen erfaring med dette? Anonymkode: 6210b...21e Hei Bruker også denne fargen, men jeg blander den med grafit (1,1 tror jeg det er). Da blir fargen kald. Uten grafit blir mine bryn for rødlige og varme. Mer markerte bryn oppnås ved å ta en liten del naturbrun (obs kort virketid, bare noen min, i motsetning til den lyse som virker i 10 min ) sammen med de to nevnte ovenfor. Farger også vipper med blå/sort. Glemte å nevne at jeg også er blond med lys hud, som må ha kalde farger som TS. Veldig fornøyd med dette merket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Del Skrevet 7. april 2020 14 timer siden, laperla skrev: Hei Bruker også denne fargen, men jeg blander den med grafit (1,1 tror jeg det er). Da blir fargen kald. Uten grafit blir mine bryn for rødlige og varme. Mer markerte bryn oppnås ved å ta en liten del naturbrun (obs kort virketid, bare noen min, i motsetning til den lyse som virker i 10 min ) sammen med de to nevnte ovenfor. Farger også vipper med blå/sort. Glemte å nevne at jeg også er blond med lys hud, som må ha kalde farger som TS. Veldig fornøyd med dette merket Aha! Grafit leste jeg at mange synes så grå ut (grå bryn, haha), men kan tenke meg at den blander seg fint med lysebrun. Takk for tipset. Synes egentlig det er rart at lysebrun er så pass rød, den heter jo til og med 3,1 hvor 1 skal fortelle oss at dette er en kald farge. Anonymkode: 6210b...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 8. april 2020 #5 Del Skrevet 8. april 2020 På 7.4.2020 den 9.45, AnonymBruker skrev: Aha! Grafit leste jeg at mange synes så grå ut (grå bryn, haha), men kan tenke meg at den blander seg fint med lysebrun. Takk for tipset. Synes egentlig det er rart at lysebrun er så pass rød, den heter jo til og med 3,1 hvor 1 skal fortelle oss at dette er en kald farge. Anonymkode: 6210b...21e Bare så du vet det, den blir kald på meg. Så du kan trygt prøve den før du evt følger rådene over, kommer sannsynligvis mest an på utgangspunktet ditt.. Litt usikker på om de følger samme fargekoder som loreal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 9. april 2020 #6 Del Skrevet 9. april 2020 Den blir ikke rødlig på meg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå