Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fet hud og sorte prikker på nese, hake og på kinnene rundt nesa. Er 44 år, så har hatt det i ca 30 år..Jeg bruker god rens, peeling og syrer, så holder det vel «nede», men det er ingenting som gir veldig godt resultat og de tilstoppede porene er der alltid. Er det noen som anbefaler en hudpleieserie, andre produkter eller hudbehandling som kan hjelpe meg??

Anonymkode: 3647b...3be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat likedan. Har fått kontroll på kviseutbrudd, men de sorte prikkene holder stand uansett. Nå har jeg brukt olje/serum fra The ordinary noen uker og jeg syns de sorte prikkene er "mindre sorte", eller mindre fremtredende. De har heller ikke blitt irriterte og utviklet seg til kviser slik de gjorde før. De er der fremdeles, men jeg syns dette lover godt. Ikke er produktene til The ordinary spesielt dyre heller. Jeg bruker disse: 

https://www.blivakker.no/product/3120569/the-ordinary-niacinamide-10-zinc-1-30ml

https://www.blivakker.no/product/3120561/the-ordinary-hyaluronic-acid-2-b5-30ml

Anonymkode: 4b7c3...53c

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fet hud og sorte prikker på nese, hake og på kinnene rundt nesa. Er 44 år, så har hatt det i ca 30 år..Jeg bruker god rens, peeling og syrer, så holder det vel «nede», men det er ingenting som gir veldig godt resultat og de tilstoppede porene er der alltid. Er det noen som anbefaler en hudpleieserie, andre produkter eller hudbehandling som kan hjelpe meg??

Anonymkode: 3647b...3be

Hvilken peeling/syrer og andre produkter bruker du? Hvis du føler at produktene  ikke gir resultater, så kan det tenkes at de ikke er helt optimale for din hud.

Endret av Roci
Skrevet

Takk for tips! Jeg har prøvd masse forskjellig syrer og serum, men synes ikke noe virker på meg. Hører om flassing, at huden blir rød osv, men hos meg skjer deg ingenting. Har pga dette også brukt ting jeg oppfatter har mye virkestoffer i seg, men merker ikke noe da heller.

Skrevet
10 timer siden, Roci skrev:

Hvilken peeling/syrer og andre produkter bruker du? Hvis du føler at produktene  ikke gir resultater, så kan det tenkes at de ikke er helt optimale for din hud.

TO sin syrepeeling er noe av det sterkeste man får tak i over disk i Norge.

https://www.lyko.no/the-ordinary/the-ordinary-aha-30--bha-2-peeling-so?gclid=CjwKCAjwpqv0BRABEiwA-TySwXF8ChiryMulYLJXiFxRlwLyROVtnF7VDLWpWpvrxz41qspbeSlzdxoCnJ4QAvD_BwE

Skrevet

Produkter med glykolsyre og salicylsyre er tingen for deg. Hvilke produkter har du prøvd med disse ingrediensene? En rens ned syrer er forøvrig langt ifra bra nok, du bør helst ha en krem du kan bruke over natten.

Har du fet/oljete hud forresten?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må gå til hudpleier å få dyprens. Du må få renset ut, altså presset ut hudormene og en hudpleier kan skreddersy en behandling til din hud med de riktige produktene. 

Anonymkode: 70372...2e4

Skrevet (endret)
9 timer siden, Apocalypte skrev:

Ja nettopp, men har TS forsøkt den? Hun sier ikke hvilke produkter hun har prøvd, bare at hun har prøvd flere forskjellige?

Endret av Roci
Skrevet
På 7.4.2020 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Du må gå til hudpleier å få dyprens. Du må få renset ut, altså presset ut hudormene og en hudpleier kan skreddersy en behandling til din hud med de riktige produktene. 

Anonymkode: 70372...2e4

Hvordan gjør de det? 

Skrevet
På 6.4.2020 den 23.34, Apocalypte skrev:

Jeg er ikke ts, men jeg har fet hud og mye sorte prikker. Jeg har bestilt dette produktet, men lurer på om jeg bør kjøpe en solkrem for ansiktet, i og med at dette inneholder syre? I så fall, er det noen som har en å anbefale? Jeg har blandet hud, veldig fet i pannen

AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut egg og melkeprodukter i 1 mnd, bare prøv det.

Anonymkode: 2d5e3...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...