tonebelinda Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Jeg har fått et lite stykke varmrøkt elg i gave. Vakumpakket Jeg aner ikke hvordan dette kan brukes. Er det ferdig til å nytes eller må det tilberedes på en måte? Takknemlig for svar og råd
Leo Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Den trenger ikke å tilberedes på noen måte. Det er bare å skjære i tynne skiver og spise for eksempel på flatbrød på samme måte som spekemat eller som pålegg på godt brød. 2
Jerry Lee Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 9 minutter siden, Leo skrev: Den trenger ikke å tilberedes på noen måte. Det er bare å skjære i tynne skiver og spise for eksempel på flatbrød på samme måte som spekemat eller som pålegg på godt brød. Enig. Tenkte det samme. Gjerne med noe av samme tilbehøret som til spekemat. Det høres nydelig ut.
tonebelinda Skrevet 6. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2020 38 minutter siden, Leo skrev: Den trenger ikke å tilberedes på noen måte. Det er bare å skjære i tynne skiver og spise for eksempel på flatbrød på samme måte som spekemat eller som pålegg på godt brød. Tusen takk. Da prøver jeg det 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå