Gå til innhold

Nisjeparfymer - del din favoritt!

Miss-Grey

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som er glade i nisjeparfymer her?

Hvilken er din favoritt?

Endret av Miss-Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes, er helt parfymenerd og kan sitte leeeenge på Fragrantica 🙊 Er innmari sær på å dele, men det er mest fordi folk jeg kjenner «stjeler» mine. Et par er hvertfall disse; Costes 2 og Diptyque Eau Moheli. Hva med dine, Miss-Grey? Nysgjerrig 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, *Fomle* skrev:

Oh yes, er helt parfymenerd og kan sitte leeeenge på Fragrantica 🙊 Er innmari sær på å dele, men det er mest fordi folk jeg kjenner «stjeler» mine. Et par er hvertfall disse; Costes 2 og Diptyque Eau Moheli. Hva med dine, Miss-Grey? Nysgjerrig 🤗

Hvis folk stjeler dine, vil jeg anta at du har god smak! 😉 Costes 2 har jeg aldri prøvd, men Eau Moheli er god!

Jeg er ikke så god på dette med nisjedufter enda, men liker nok best orientalske dufter. «Bibliotheque» fra Byredo er kanskje den som blir mest brukt, den passer meg godt.

Ellers har jeg noen parfymer fra Diptyque og L’Artisan Parfumeur som jeg liker godt. En del av de virkelig dyre parfymene (f.eks. Creed), har jeg bare bestilt samples av på nett. De dufter fantastisk, men på nåværende tidspunkt er de ikke verdt prisen for meg.

Vet at mange liker Jo Malone, men de blir litt for «ukompliserte» synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...