AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Slik jeg ser det er det delte meninger pga forutsetninger som: - de som er livredd for å bli smittet og syk - de som ikke bryr seg om de blir syke - de som har vært syke og slik sett kunne tenkt seg tilbake til normalen. Under hvilken av disse tilhører du? Anonymkode: 52b11...032
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: de som ikke bryr seg om de blir syke , men bryr seg om at noen i familien blir syk! Anonymkode: 81f58...a52 3
atropos Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Jeg har ikke lyst til å bli smittet, men vil nok klare det fint om jeg blir smittet. Er mer bekymret for mennesker rundt meg som er i risikosonen. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Jeg er i risikogruppen jobber tett på korona pasienter ved sykehuset. Vær så snill ta hensyn og vask hendene og hold avstand så det ikke blir for fullt her. Anonymkode: efaed...f8f 2
tussi84 Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Hører til bryr meg ikke om jeg blir syk. Eller det vil si i mitt synspunkt at jeg har ikke lyst til å bli syk, men jeg er heller ikke bekymret for det. Blir jeg syk, så tar jeg det problemet da. Jeg har derimot en eldre person i familien som jeg er redd for kan bli syk. Jeg er ikke hysterisk for det, men jeg har i bakhodet at sjansen for at sjansen for å dø pga corona er større når man nærmer seg 85 år, men jeg tar heller ikke å konkluderer med at det er garantert at vedkommende dør. TAR ikke sorgene på forskudd.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 Jeg har vært syk, men jeg trenger ikke at ting går tilbake til normalen. Det er helt greit å fortsette å leve med karantene for å beskytte samfunnet, og det er uansett ikke helt sikkert at man blir immun. Anonymkode: 2ad17...20d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Bryr meg ikke om jeg blir syk og vil tilbake til normalen da tiltakene koster mer enn pandemien. Anonymkode: 84e7a...c7c
Gjest theTitanic Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: , men bryr seg om at noen i familien blir syk! Anonymkode: 81f58...a52 Dette alternativet er viktig å ha med.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #9 Skrevet 6. april 2020 Det går an å ikke være livredd for å bli smittet, men likevel ikke ønske å bli smittet Anonymkode: 342a0...c5e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #10 Skrevet 6. april 2020 Jeg er ikke redd for å bli syk, men jeg vil ikke i isolasjon eller karantene og jeg er livredd for å smitte andre, som kanskje dør. Så jeg vasker hender, spriter og holder avstand så godt jeg kan Anonymkode: e4d69...b4d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #11 Skrevet 6. april 2020 Jeg er ikke redd for å bli syk, men jeg er redd for barna mine som er i risikogruppe. Foreldre og besteforeldre holder jeg meg på avstand fra. Anonymkode: 779fd...c18
Anbefalte innlegg