Gå til innhold

Hvilken kategori går du under?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg ser det er det delte meninger pga forutsetninger som:

- de som er livredd for å bli smittet og syk

- de som ikke bryr seg om de blir syke

- de som har vært syke og slik sett kunne tenkt seg tilbake til normalen.

Under hvilken av disse tilhører du? 

Anonymkode: 52b11...032

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de som ikke bryr seg om de blir syke

, men bryr seg om at noen i familien blir syk!

Anonymkode: 81f58...a52

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke lyst til å bli smittet, men vil nok klare det fint om jeg blir smittet. Er mer bekymret for mennesker rundt meg som er i risikosonen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i risikogruppen jobber tett på korona  pasienter ved sykehuset.  Vær så snill ta hensyn og vask hendene og hold avstand så det ikke blir for fullt her.

Anonymkode: efaed...f8f

• Liker 2
Skrevet

Hører til bryr meg ikke om jeg blir syk. Eller det vil si i mitt synspunkt at jeg har ikke lyst til å bli syk, men jeg er heller ikke bekymret for det. Blir jeg syk, så tar jeg det problemet da.

Jeg har derimot en eldre person i familien som jeg er redd for kan bli syk.  Jeg er ikke hysterisk for det, men jeg har i bakhodet at sjansen for at sjansen for å dø pga corona er større når man nærmer seg 85 år, men jeg tar heller ikke å konkluderer med at det er garantert at vedkommende dør. TAR ikke sorgene på forskudd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært syk, men jeg trenger ikke at ting går tilbake til normalen. Det er helt greit å fortsette å leve med karantene for å beskytte samfunnet, og det er uansett ikke helt sikkert at man blir immun.

Anonymkode: 2ad17...20d

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om jeg blir syk og vil tilbake til normalen da tiltakene koster mer enn pandemien.

Anonymkode: 84e7a...c7c

Gjest theTitanic
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

, men bryr seg om at noen i familien blir syk!

Anonymkode: 81f58...a52

Dette alternativet er viktig å ha med. 

AnonymBruker
Skrevet

Det går an å ikke være livredd for å bli smittet, men likevel ikke ønske å bli smittet 

Anonymkode: 342a0...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke redd for å bli syk, men jeg vil ikke i isolasjon eller karantene og jeg er livredd for å smitte andre, som kanskje dør. 

Så jeg vasker hender, spriter og holder avstand så godt jeg kan

Anonymkode: e4d69...b4d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke redd for å bli syk, men jeg er redd for barna mine som er i risikogruppe. Foreldre og besteforeldre holder jeg meg på avstand fra. 

Anonymkode: 779fd...c18

• Opprett ny...