Gå til innhold

Moren min sitt forsvar angående omsorgssvikt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har en krangel med moren min angående oppveksten min. Vi diskuterer hvorfor hun ikke tok meg med til legen da jeg hadde spisevegring og veide 36 kg. Hennes forsvar er: Du veide ikke 36 kg i flere år vel? 
Hun mener altså at det ikke var noe problem siden det ikke varte i flere år. 
Jeg syntes dette er veldig hårreisende sagt, men hun mener jeg er hårsår og sårbar. Er det jeg som er helt ute på viddene her eller henne? Har blitt manipulert av henne i mange år så jeg begynner å tvile på meg selv. 

Anonymkode: cd55d...9df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt hårreisende. Klar omsorgssvikt.

Anonymkode: 09144...880

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt sånn som moren min: «Men det var ikke så mange år du ble utsatt for en stefar som slo moren din, det var bare 3-4 år». Så da er det liksom helt greit? 

Anonymkode: 5d6bb...3b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får omtrent samme svar fra mora mi.... spiseforstyrrelsen, nei det var bare babyfettet som forsvant.

Overgrepet, så lenge ikke en av (de mange) eksene henne som stod for det, vil hun ikke høre om det. Nyttårsaften jeg prøvde å henge meg, aldri blitt nevnt. Det skjedde ikke ut av det blå for å si det sånn.

Der finnes ikke spor av selvkritikk. Alt skal bare handle om henne.

Har ikke kontakt den dag i dag. Beste jeg noen gang har gjort for min mentale helse!

Anonymkode: 8b208...b39

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får omtrent samme svar fra mora mi.... spiseforstyrrelsen, nei det var bare babyfettet som forsvant.

Overgrepet, så lenge ikke en av (de mange) eksene henne som stod for det, vil hun ikke høre om det. Nyttårsaften jeg prøvde å henge meg, aldri blitt nevnt. Det skjedde ikke ut av det blå for å si det sånn.

Der finnes ikke spor av selvkritikk. Alt skal bare handle om henne.

Har ikke kontakt den dag i dag. Beste jeg noen gang har gjort for min mentale helse!

Anonymkode: 8b208...b39

Hvor lenge siden er det du kuttet henne ut? 
Ikke spor av selvkritikk her heller dessverre, 

Ts

Anonymkode: cd55d...9df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...