AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Brainfart/hjernefis (muligens feil navn på det?) når man gjør noe som er rett men på feil sted, Feks si feil navn under sex, helle juice på fatet, ta etter fjernkontrollen for å skru ned lyden av støvsugeren Har «trykket» ctrl-z for å få bort noe jeg sølte på benken Trykket O for å lukke et skap (tilbake på ps4) Prøvd å se bedre med å zoome med å «scrolle» Prøvd redigere bort en lyktestolpe som stod i veien Sveipet i et gammelt fotoalbum Flere? Anonymkode: bed50...7ce
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Trykker rett som det er på bilnøkkelen for å låse opp inngangsdøren .. Anonymkode: edebf...aab 3
Chiyo Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 I går puttet jeg nesten brød i kjøleskapet istedenfor brødboksen, og da jeg skulle kaste noe boss jeg hadde i høyre hånd, kastet jeg nesten en pakke kjeks jeg hadde i den venstre. Jeg har også helt melk i et glass med Pepsi Max en gang, og noen ganger leter jeg etter telefonen min mens jeg har den i hånden.
løkkisalad Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Stod ved en vask og ei søppelbøtte med vann i en kopp som skulle tømmes ut, og noe papir i andre hånda som skulle kastes. Vel, motsatt skjedde, også gikk jeg ut av rommet. Et lite sekund eller to etter klarner det litt for meg, og bare "Vent litt, hva gjorde jeg nå..?"😂
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Kaster noen ganger lipsylen min i søpla. Og svarer det jeg tenker istedenfor det jeg skulle svare. De eksemplene dine var sykt rare, ts. Har du spilt for mye dataspill? Anonymkode: c532b...99c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå