AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Har noen tips til vippeserum som faktisk fungerer, og som kanskje ikke koster helt skjorta? Har ikke prøvd noe lignende tidligere og fikk veldig lyst til å teste nå, men ikke veldig gira på å bruke masse penger på noe som ikke funker. Anonymkode: 89cf6...187
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Nei. Det fungerer ikke. Anonymkode: 2e68e...c6e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 Jeg brukte et vippeserum en del år tilbake som fungerte superbra. Prøvde det igjen i fjor, tror det var iGlow. Men fungerte seriøst ikke. Da fortalte en venninne meg at de hadde et stoff i serumet noen år tilbake, men som ble forbudt i Norge. Sånn at de som nå selges i Norge ikke inneholder dette stoffet. Anonymkode: c54c9...4e2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Har du prøvd castor oil? Anonymkode: 5ed48...8ce
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Har du prøvd castor oil? Anonymkode: 5ed48...8ce Er ikke Ts, men jeg har prøvd castor oil. Etter bare noen få dagers bruk hovnet øyelokkene helt vanvittig opp, så mye at jeg nesten ikke kunne åpne øynene. Fire dager etterpå (og selvsagt uten bruk av olje) er hevelsen nesten like ille. Antar dette ikke er vanlig, men åpenbart kan man reagere på den. Anonymkode: b6a3a...e6f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd castor oil? Anonymkode: 5ed48...8ce Jeg bruker castor oil Fungerer bra, ble faktisk best i test på tv 2 test for noen år siden. da de testet ut forskjellige serum og castor oil. Bare pass på å bruke en q-tips og ikke la det være så mye at det renner, bare dyppe den nedi flaska, tørke av på flaske kanten og påfør på øyelokket tett inn til vippene Anonymkode: b7a99...3e9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 Iglow sin virker igjen😊 Først virket den superbra for en del år siden. Så kjøpte jeg ny etter en stund, den hadde null effekt. Helt tydelig at de må ha fjernet virkestoffet. Så kjøpte jeg en ny for ca 3 mnd siden, leste flere skrev at den virker igjen, og det gjør den. Vippene har blitt mye lengre akkurat som første gangen. Anonymkode: 77a4b...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå