Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert
Skrevet

hvordan hadde dere reagert på nyheten om at deres ektemann tidligere i livet har vært utro med ei gravid dame?

dette var før jeg kom inn i bildet, han var utro mot sin ex.

selv har jeg fått totalt motstand mot mannen. hvordan er det mulig å ha sex med ei dame som er gravid med en annen????

bare jeg som reagerer slik? for mine følelser og meninger rundt dette blir ikke tatt vel i mot blandt de involverte.

så, vær så snill å svar meg, ville alle menn utført en slik handling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha reagert mest på det at han var utro. Det er jo ikke sikkert at han viste om graviditeten før etterpå.

Mennesker forandrer seg. Føler du at han har lært og at han ikke vil være utro mot deg?

Alle menn er ikke utro og noen utro menn har sikkert grenser for hvem de er utro med.

Hilsen Trille

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville også reagert mer på at han var utro, for selv gravide har lyster. :wink:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Syns det er værre hvis han hadde vært utro med en gravid dame. Utro er bad, ja...men med en gravid dame. Nei fy ****. :o

Gjest rare menn
Skrevet

Enig med madammen. Man har en sånn greie med at "gravide gjør ikke slikt" fysj og fy...

Mange menn finner gravide kvinner svært vakre og attraktive.

Men mest sansynlig var hun ikke så langt i svangerskapet at det syntes på henne. Og da kobler ikke menn det rett og slett. Gubben min hadde ikke noe som helst tanker, følelser, meninger eller noe (vakuum!! :o ) angående babyen vår, før det ble så stort at det sparket ham kraftig! DA først kom det sigende at det var et levende BARN der inne...

Skrevet

Var hun sammen med han andre hun var gravid med? I såfall forstår jeg reaksjonen din. Han har ikke bare sex med henne da, men han risikerer å bryte opp et forhold der det snart skal komme et barn.

Og hadde jeg funnet ut at mannen min var utro før min tid ville det ha ført til at jeg stolte mindre på han.

Gjest jeg som skrev innlegget
Skrevet

han visste hun var gravid, OG hun var sammen med mannen hun ventet barn med.

hva mener dere med at gravide kvinner også har lyster? selvsagt har de det, men jeg ser ikke helt relevansen i forhold til det jeg sliter med. i mine svangerskap har jeg ALDRI tenkt tanken å være utro...

men henne om det, jeg kan umulig forstå hva som foregår i hodet på hun, men jeg vil så gjerne forstå hva Han tenkte.

dette traff meg midt i mellomgulvet... man gjør liksom bare ikke sånn!

ingen som føler det samme?

jeg setter spørsmålstegn ved min manns personlighet etter dette. er jeg for hard mot han?

han har vært utro mot alle han har vært sammen med, inkludert meg. men denne delen er på et annet nivå. jeg jobber med å finne ut om jeg kan ha det sånn resten av livet.

men etter denne sjokkerende nyheten om hun gravide begynner jeg alvorlig å lure på fyren. alt har stoppet opp inni meg.

bare meg?

Skrevet

Jeg synes det at han har vært utro må være det som er det essensielle - ikke at han var utro med en gravid dame.

Utroskap er for meg helt uakseptabelt - og jeg ville helt opplagt satt en del spørsmålstegn ved hans redelighet og integritet - men som sagt - at om damen han var utro med var gravid eller ikke ville ikke hatt noe å si for meg.

Gjest rare menn
Skrevet

Han HAR alt vært utro mot DEG OG....også sitter du og spekulerer på den gangen han var utro mot hu andre, med ei gravid ei..?? :o

Halloooooo at han har vært utro mot DEG må vel for fanken være et større problem enn hva han gjorde for noen år siden...??!

Gjest Bellatrix
Skrevet

han har vært utro mot alle han har vært sammen med, inkludert meg.

Dette er da verre en at han også har vært utro med en som var gravid.

Gjest jeg som skrev innlegget
Skrevet

jeg skrev jo at dette er et problem for meg. for all del, jeg har nå gått fra han pga utroskapen mot meg, men spørsmålet mitt dreier seg ikke om dette!

jeg er ikke dum, han kan ikke behandle meg slik, men vi har barn sammen, så jeg har gått med på å gå til samtale.

poenget mitt er: VILLE ALLE MENN HOPPET I SENG MED EI JENTE SOM VAR GRAVID MED EN ANNEN???

jeg skal fint klare å løse problemene rundt min ektemann selv, jeg ville bare ha svar på om det bare var jeg som overreagerte på denne handlingen.

jeg nekter nemlig å tro at alle ville gjøre en så primitiv gjerning i dag.

Skrevet

poenget mitt er: VILLE ALLE MENN HOPPET I SENG MED EI JENTE SOM VAR GRAVID MED EN ANNEN???

Ingen menn er like. Ikke alle menn er utro i utgangspunktet, slik din (eks)mann har vært i alle sine forhold. Så svar til ditt spørsmål: nei.

Gjest onyx, i.i.
Skrevet

For å være helt ærlig virker det som om du er mer sjokkert og opprørt over at en gravid kvinne var utro, enn at din mann var med på akten! Du sier jo selv at du ville aldri drømt om å være utro mens du var gravid??

Utover det er det helt normalt at menn har sex med gravide kvinner, inklusive de som er gravide med en annen. Og enkelte drittsekker vil kanskje foretrekke det siste fordi da er de ganske såå sikre på at de ikke vil bli beskyldt for fremtidige farskap??

Gjest Uinnlogget
Skrevet

Du sier: Poenget er: Ville alle menn hoppet i seng med en som var gravid med en annen?

Svaret er: nei, ikke alle menn ville hoppet i seng med en annen jente i det hele tatt. Av det som gjør det er det helt sikkert noen som synes det er ekstra pirrende med en gravid jente.

At hun var gravid synes jeg forøvrig er helt irrelevant.

Gjest Gulltopp
Skrevet
jeg setter spørsmålstegn ved min manns personlighet etter dette. er jeg for hard mot han?

:roll: Nei.

Gjest meg som startet
Skrevet
For å være helt ærlig virker det som om du er mer sjokkert og opprørt over at en gravid kvinne var utro, enn at din mann var med på akten! Du sier jo selv at du ville aldri drømt om å være utro mens du var gravid??  

Utover det er det helt normalt at menn har sex med gravide kvinner, inklusive de som er gravide med en annen. Og enkelte drittsekker vil kanskje foretrekke det siste fordi da er de ganske såå sikre på at de ikke vil bli beskyldt for fremtidige farskap??

uff... jeg skrev jo at jeg ikke brydde meg om hva hun gjorde, men at det var hans handlig som betydde noe , for MEG!

så det er helt normalt for menn å ha sex med gravide kvinner? åh, det var nytt for meg... :-?

men at det også er helt normalt for menn å ha sex med kvinner som er gravid med andre... himmel og hav, finnes det ingen grenser lenger?

ja det er forkastelig å være utro, men si nå at det er en mann som ikke er i et forhold, er det da altså greit at han har sex med en gravid kvinne? nå mener jeg selvsagt der det ikke er hans barn...*sukk*

jeg synes virkelig at det har noe å si at kvinnen er gravid.

Gjest porselen
Skrevet

For en mann som er utro av natur så spiller det ingen rolle om dama er gravid eller ikke, det setter kanskje en liten spiss på utroskapen, litt mere spennende. Og er dama utro av natur så er hun det uavhengig av graviditiet eller ikke.

Jeg hadde ikke hengt meg opp i om kvinnen min mann hadde vært utro med hadde vært gravid eller ikke, hadde kommet til å blitt like forbannet uansett. For jeg hadde reagert på utroskapen.

Jeg har tidligere bodd sammen med en mann som aldri hadde vært trofast mot noen damer, alltid vært utro. Og en slik mann er ikke noe å satse på i det lange løp, det blir for manger kameler å svelge. Så jeg tror du må tenke over om du orker å leve sammen med en mann som du vet kommer til å være utro igjen, siden han allerede har vært utro mot deg.

Gjest Pjusk
Skrevet

Jeg skjønner godt du reagerer. Det blir liksom enda simplere når det er en gravid kvinne.

Når det er sagt: Fy, for en utrolig usympatisk fyr, Utro i alle sine forhold, inkl. deres! Orker du å leve med det? Aldri vite hva han gjør på fest osv.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...