AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Hei Først og fremst, det kunne vært verre, folk har det verre, jeg burde ikke klage, men jeg trenger likevel litt støtte.. Vi har hatt dårlig råd en god stund nå da ejg har vært hjemmeværende og mannen jobbet i en dårlig betalt jobb. Han begynte i ny jobb nå og vi har derfor måtte vente litt lenger på neste lønning. Jeg begynte å søke jobber i desember og fikk en som egentlig var oppstart for et par uker siden.. Siden barnehagene er stengt, kan jeg jo ikke begynne, hvem skal passe barnet vårt da? Har ikke skrevet kontrakt enda, så det er kun muntlig avtale. Jobben ligger og venter på meg til det er mulig å begynne å jobbe.. Vi har som sagt hatt dårlig råd, så buffer er ikke noe vi har klart. Det går mye i first price for å si det slik etter regningene er betalt. Jeg har hatt depresjon og angst i flere år, vært mye dårlig, har hatt en fysisk sykdom siden i fjor og har ikke hatt ork til å gå ut en gang (barnet begynte i bhg nå i høst). Jeg har vært helt nede.. Deppa.. Og jeg tenkte å begynne å ta tak i livet, skaffe jobb, muligheter og slik og jeg begynner å se lys i tunnellen også skjer det her med korona.. Nå må vi (og alle andre) sitte hjemme på ubestemt tid, med dårlig økonomi, ingen kjente i nærheten, usikkerhet og ensomhet. Ikke kan man gjøre noe med det heller for det er kun korona korona korona.. Det sliter på psyken. Alt jeg vil er å ta med dattera mi på shopping og lekeland. Jeg kjenner flere i risikogruppe, jeg har selv et virkelig ødelagt immunforsvar, så ikke tenk at jeg ikke bryr meg.. Jeg er drittlei og det ser mørkt ut. Ingen spørsmål, ville bare få det ut. Anonymkode: 7c3d7...5d2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Ja så fikk jeg mensen i går. Ekstra kraftig bare for å være på sikre siden Anonymkode: 7c3d7...5d2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Det eneste positive denne uka har vært korona-testen min. 😀 Håper en liten korona vits muntrer deg litt opp Anonymkode: e3649...375
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det eneste positive denne uka har vært korona-testen min. 😀 Håper en liten korona vits muntrer deg litt opp Anonymkode: e3649...375 Hehe herlig 😂 smilte faktisk, takk ❤️ Blir kanskje feil å le likevel, håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: 7c3d7...5d2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Klem! Det høres vanskelig ut. Anonymkode: b5585...c91
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Klem! Det høres vanskelig ut. Anonymkode: b5585...c91 Det er det 😕 takk ❤️ Anonymkode: 7c3d7...5d2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Ja så fikk jeg mensen i går. Ekstra kraftig bare for å være på sikre siden Anonymkode: 7c3d7...5d2 Hvis mensen får deg til å bli så deppa burde du gå på medisiner. Anonymkode: 6e701...744
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis mensen får deg til å bli så deppa burde du gå på medisiner. Anonymkode: 6e701...744 Det er ikke pms nei. Anonymkode: 7c3d7...5d2
Anbefalte innlegg