Gjest Spacegirl Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 Skal kjøpe ny dekkstift til uka, og da lurte jeg på om noen har noen anbefalinger å komme med? Jeg bruker den primært under øynene for å dekke mørke ringer, og jeg har funnet at alle egner seg ikke like bra til dette. Har til nå brukt Body Shop sin, men her jeg bor finnes ikke Body Shop så da må jeg prøve et annet merke .
Saeria Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 Jeg bruker flytende. Sånn som man trykker på, og så kommer det ut i andre enden som har en liten "kost". Jeg har brukt både Kanebo og Diorshow. Diorshow har også lysreflekterende partikler. Jeg er veldig fornøyd med begge, men for tiden har jeg Kanebos. Har også hørt masse skryt av YSL sin Touche eclat, og den skal jeg prøve når jeg går tom. :D
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #3 Skrevet 18. juni 2005 Jeg har anbefalt Helena Rubinstein Magic Concealer i flere tråder her. Og det er ganske enkelt fordi den er den beste til å dekke mørke ringer under øynene! Kommer i tube på 15 ml til kr 215,-. Veldig drøy, i motsetning til Dior Skinflash (som i likhet med YSl er en highlighter og ikke en typisk concealer/dekkstift) som tok slutt etter kort tid.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 Kanebos varer hvertfall lenge' date=' synes jeg.[/quote'] Dekker denne bedre enn Dior sin? Regner med at fargene er fine og gultonede siden vi snakker om Kanebo..
Saeria Skrevet 18. juni 2005 #6 Skrevet 18. juni 2005 Hos meg dekker Kanebo litt bedre enn Dior sin. De er gultonede, og passer hvertfall min hud veldig bra. (Jeg har forholdsvis lys, nordisk hud. Får ikke fregner, men blir lett rød om jeg ikke beskytter meg i sterk sol) Jeg er i grunnen kjempefornøyd med Kanebos, og bruker også pudderfoundationen. Den er av den dekkende sorten, så jeg påfører den med kost. Påføring med svampen blir litt vel mye synes jeg, men det er en annen sak. (Saeria har en tendens til å ta av til tider. :oops: )
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #7 Skrevet 18. juni 2005 Pudderfoundation fra Kanebo har jeg brukt i snart 10 år nå! Helt fantstisk! Men prøver å begrense meg nå på sommeren. Og nå ble jeg fristet til å prøve concealerpennen. Takk for tips :-)
Saeria Skrevet 18. juni 2005 #8 Skrevet 18. juni 2005 Ja, det er kjempebra. Eneste som sitter virkelig pent på meg. (Har eksem som jeg må ta hensyn til, selv om jeg får resptkrem for det.) De fleste jeg kjenner som har brukt Kanebos dekkrem i penn, har vært strålende fornøyde. Også her på KG er mange av jentene fornøyde. Håper du også blir det. :D Jeg synes den er lett å påføre, og den sitter pent. I dag klarer jeg meg ikke uten den.
Saeria Skrevet 18. juni 2005 #10 Skrevet 18. juni 2005 YSL Touch eclat er bra. Den er nestemann på listen. Må jo prøve den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå