AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 https://www.vg.no/nyheter/i/e8LzRl/boerge-brende-en-kardinaltabbe-at-vi-ikke-var-forberedt Er det noen som kan lese artikkelen. Ser det står i innledningen at man ikke kan regne med å ha 350 000 uføre når dette er over. Da undres jeg hva han mener vil komme til å skje med denne gruppa... Kommer det frem i artikkelen? Oppfordrer til å svare på dette, og ikke komme med nedlatende kommentarer til og om uføre. Anonymkode: 637a0...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Here we go...kutt her og kutt der...skuta går ned... Anonymkode: 6532d...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Slik det ser ut nå må vi belage oss på voldsomme kutt overalt. Det som koster mest er trygd og pensjon, da må vi nødvendigvis gjøre noe her. Ja vi skal kutte i opera og annet tull og, men det blir fort småpenger i forhold Anonymkode: c9912...acd 1
Kittykat Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Jeg kan ikke lese artikkelen, da jeg ikke abbonerer. Men de kan da ikke ta fra de som har minst. Hva skal de da leve av? Hvis de som får uføretrygd og minstepensjon i dag, får nok penger til at det akkurat går rundt, hvordan vil det da gå hvis staten kutter enda mer? Ja, jeg skjønner det at vi må belage oss på en helt ny situasjon økonomisk, men det finnes da sikkert mange andre ting som man kan kutte først, før man hopper rett på trygd og pensjon.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik det ser ut nå må vi belage oss på voldsomme kutt overalt. Det som koster mest er trygd og pensjon, da må vi nødvendigvis gjøre noe her. Ja vi skal kutte i opera og annet tull og, men det blir fort småpenger i forhold Anonymkode: c9912...acd Trygd og pensjoner går rett tilbake til stat og samfunn. At ikke folk skjønner dette, er nesten ufattelig. Anonymkode: 740d4...84e 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 Det viktigste er å opprettholde byråkratiet, og sikre store bonuser og utbytter til milliardærene. Dessuten må politikerne få lukrative fallskjermer og andre frynsegoder. Anonymkode: 38489...8e7
Sidabmao Skrevet 5. april 2020 #7 Skrevet 5. april 2020 Jeg er for avbyråkratisering av samfunnet. Innfør borgerlønn uten noen form for krav annet enn norsk statsborger. 6 timers arbeidsdag etc.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 3 timer siden, Sidabmao skrev: Jeg er for avbyråkratisering av samfunnet. Innfør borgerlønn uten noen form for krav annet enn norsk statsborger. 6 timers arbeidsdag etc. For å få borgerlønn må man nok tvangsvaksineres og merkes fysisk med om man har tatt vaksinen eller ikke. Tipper det er denne "krisepakken" som kommer til å dukke opp etter hvert. Anonymkode: 16af3...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #9 Skrevet 6. april 2020 5 timer siden, Kittykat skrev: Jeg kan ikke lese artikkelen, da jeg ikke abbonerer. Men de kan da ikke ta fra de som har minst. Hva skal de da leve av? Hvis de som får uføretrygd og minstepensjon i dag, får nok penger til at det akkurat går rundt, hvordan vil det da gå hvis staten kutter enda mer? Ja, jeg skjønner det at vi må belage oss på en helt ny situasjon økonomisk, men det finnes da sikkert mange andre ting som man kan kutte først, før man hopper rett på trygd og pensjon. Det har med det å gjøre at de vil beskytte de svake. Anonymkode: 16af3...0a9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #10 Skrevet 6. april 2020 Etter dette er over,vil vi derimot ha mange flere på nav på grunn av konkurser. Nå er mange mennesker permittert og jeg håper virkelig at de kommer seg tilbake på jobb når dette er over. Her er jeg litt bekymret for hjørnesteinsbedrifter her i byen som har permittert ansatte nå. Jeg håper de greier seg over krisen. Anonymkode: aacf9...2b9
Anbefalte innlegg