AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Overskriften sier det meste. Jeg har merket dette fordi tøketrommelen plutselig stå på (med håndklær), uten at det først har gått en vask i vaskemaskinen. Har sett dette flere ganger. Jeg har aldri tenkt på å putte andre ting enn rene ting i tørketrommelen. Er dette normalt, eller er det forståelig at jeg synes dette er merkelig (og litt ekkelt)? VI har inkludert strøm. Anonymkode: 1c916...5a7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Helt normalt såklart. Jeg pleier å ha både skitne klær og skittent bestikk i tørketrommelen. Noen ganger tørker jeg naboen også. Anonymkode: e7f11...5fe 3
Sunset90 Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 (endret) Er vell en grunn til at man ikke tørker ting som såkalt er "urent" der Hørres en smule uhygenisk og spesielt ut Kansje ikke så nøye for alle, hvem vet. Endret 5. april 2020 av Sunset90 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Spunk, slim og sure håndkler! Menn som griser. Noen menn som dusjer, hurtigtørker håndle i trommelen ja! Og noen ganger når de har cummet på det. Fant et temmelig "stivt" håndkle som bar trippelbrettet på badet, var både spunk og slim på, som hadde vært i trommelen. Men mange menn tror de kan bruke håndkle om igjen i en hel uke! Søk på nettet og se hvor lenge et håndkle varerer! Anonymkode: 41c3b...b68 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Kanskje vedkommende skal ta seg en dusj og vil bruke varmt håndkle? Eller vil bruke det i senga f.eks. Anonymkode: 96759...889
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 Dette er så uhygienisk!! Bare ta det opp på en fin måte, ellers ligger jo det bakterier og ulmer som blir overført på rent tøy som tromles etterpå 😬 Anonymkode: 267fc...361 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå