AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Hei Flere som er høysensitive her inne? Anonymkode: 47e08...7fa
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Ja, hvordan det? 🙊 Anonymkode: ba5c6...2df 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Har et barn som er Anonymkode: 8aa9c...40a 1
Bronaldo Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et barn som er Anonymkode: 8aa9c...40a Noe du lurer på?
Rogadame Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 (endret) Høysensitiv ? Ja jeg feks blir matt av høye lyder, sterke lukter , for mye lys,mye sanseinntrykk , negative ting på TV ,store menneskemengder, og merker fortere merke til en persons følelser enn ordene som kommer ut av munnen dems. Men forstår ikke hvorfor et sånt spm er posta inne her ? Det er en "medisinsk" tilstand og har ikke noe med overnaturlige ting å gjøre. Flytt den til et annet forum , så får du kanskje flere svar Endret 6. april 2020 av Rogadame 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, Rogadame skrev: Høysensitiv ? Ja jeg feks blir matt av høye lyder, sterke lukter , for mye lys,mye sanseinntrykk , negative ting på TV ,store menneskemengder, og merker fortere merke til en persons følelser enn ordene som kommer ut av munnen dems. Men forstår ikke hvorfor et sånt spm er posta inne her ? Det er en "medisinsk" tilstand og har ikke noe med overnaturlige ting å gjøre. Flytt den til et annet forum , så får du kanskje flere svar Så her innrømmer du å merke følelsene til andre? Det er ikke overnaturlig. Og merke følelsene til andre er telepati og det er ikke noe overnaturlig med det heller😉 Anonymkode: 47e08...7fa 1
Rogadame Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så her innrømmer du å merke følelsene til andre? Det er ikke overnaturlig. Og merke følelsene til andre er telepati og det er ikke noe overnaturlig med det heller😉 Anonymkode: 47e08...7fa Nei det er ikke telepati. Du ser på en persons kroppsspråk og ansiktsuttrykk. Det heter å lese kroppsspråket til noen. 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #9 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, Rogadame skrev: Nei det er ikke telepati. Du ser på en persons kroppsspråk og ansiktsuttrykk. Det heter å lese kroppsspråket til noen. Ja det er noe annet. Men å fange opp en annen persons følelser, sinnsstemning, energi og kjenne at en person feks er sint. Det går under telepati 🙂 Anonymkode: 47e08...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #10 Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, Rogadame skrev: Nei det er ikke telepati. Du ser på en persons kroppsspråk og ansiktsuttrykk. Det heter å lese kroppsspråket til noen. Da er du ikke høysensitiv. En høysensitiv person har sterk intuisjon og Kan kjenne andres følelser😉 https://tara.no/helse/selvutvikling/prinsesse-martha-louise-jeg-er-hoysensitiv Anonymkode: 47e08...7fa
Butternut Skrevet 6. april 2020 #11 Skrevet 6. april 2020 (endret) Jepp. At lys er for sterkt, alle lyder er for høye, liker best mat uten for mye krydder osv. Blir sliten av mennesker, og snakke, og høre andre snakke. Merker vedig godt andres følelser. Må ha alenetid og ro store deler av dagen men jeg elsker alenetid så ittno problem:) Endret 6. april 2020 av Butternut 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #12 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er du ikke høysensitiv. En høysensitiv person har sterk intuisjon og Kan kjenne andres følelser😉 https://tara.no/helse/selvutvikling/prinsesse-martha-louise-jeg-er-hoysensitiv Anonymkode: 47e08...7fa Leste du hovedinnlegget til dette svaret? (Ikke TS sitt) 👆🏻 Dette er bare en av mange ting som ligger i det å være høysensitiv. Lukt lyder samlinger mm... er også en del av det. Anonymkode: afdaa...4da 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #13 Skrevet 6. april 2020 Ja. Spesielt på spiselyder og mye lys. Anonymkode: afdaa...4da 1
Rogadame Skrevet 6. april 2020 #14 Skrevet 6. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du ikke høysensitiv. En høysensitiv person har sterk intuisjon og Kan kjenne andres følelser😉 https://tara.no/helse/selvutvikling/prinsesse-martha-louise-jeg-er-hoysensitiv Anonymkode: 47e08...7fa Jeg stoler heller på uttalelser fra en psykolog /lege , enn en reportasje i en kvinneblad som har "stjålet" ordet høysensitiv for å forsvare at det er greit at kongelige og andre voksne folk tror det er virkelig å tro på engler/ånder https://psykiskhelse.no/bladet/2016/sensitiv-styrke Tror du må lære deg å skille faktiske psykologiske begreper og overnaturlige ting som telepati. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #15 Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, Rogadame skrev: Jeg stoler heller på uttalelser fra en psykolog /lege , enn en reportasje i en kvinneblad som har "stjålet" ordet høysensitiv for å forsvare at det er greit at kongelige og andre voksne folk tror det er virkelig å tro på engler/ånder https://psykiskhelse.no/bladet/2016/sensitiv-styrke Tror du må lære deg å skille faktiske psykologiske begreper og overnaturlige ting som telepati. Telepati er ikke overnaturlig. Er det rart at vi stråler? Og andre mennesker kan fange opp strålingen vår? Kanskje rart fordi vi ikke har noen vitenskapelige bevis for det. https://www.bestselgerklubben.no/bokklubber/Bestselgerklubben/article.action?contentId=147461 Anonymkode: 47e08...7fa
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #16 Skrevet 6. april 2020 5 minutter siden, Rogadame skrev: Jeg stoler heller på uttalelser fra en psykolog /lege , enn en reportasje i en kvinneblad som har "stjålet" ordet høysensitiv for å forsvare at det er greit at kongelige og andre voksne folk tror det er virkelig å tro på engler/ånder https://psykiskhelse.no/bladet/2016/sensitiv-styrke Tror du må lære deg å skille faktiske psykologiske begreper og overnaturlige ting som telepati. Det står jo i artikkelen at høysensitive blir overstimulert av andres følelser. Dermed senser de andres følelser. Virker som at så lenge det kommer fra en fagperson er det greit, men når jeg prøver å forklare det blir det sett på som overnaturlig. Anonymkode: 47e08...7fa 1
Rogadame Skrevet 6. april 2020 #17 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Telepati er ikke overnaturlig. Er det rart at vi stråler? Og andre mennesker kan fange opp strålingen vår? Kanskje rart fordi vi ikke har noen vitenskapelige bevis for det. https://www.bestselgerklubben.no/bokklubber/Bestselgerklubben/article.action?contentId=147461 Anonymkode: 47e08...7fa Jo det er humbug og vissvass . Du lenker bare til kvinnemagasiner og bøker skrevt av folk som tror på dette. Kan du ikke gi meg et faktisk bevis på det du hevder?
Rogadame Skrevet 6. april 2020 #18 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det står jo i artikkelen at høysensitive blir overstimulert av andres følelser. Dermed senser de andres følelser. Virker som at så lenge det kommer fra en fagperson er det greit, men når jeg prøver å forklare det blir det sett på som overnaturlig. Anonymkode: 47e08...7fa Det er ikke mitt problem at du leser bare det du vil lese og finner noe "åndelig" i alt .
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #19 Skrevet 6. april 2020 Akkurat nå, Rogadame skrev: Det er ikke mitt problem at du leser bare det du vil lese og finner noe "åndelig" i alt . Jeg prøver bare å si at det ikke er noe overnaturlig med å kjenne andres følelser😉 Ikke kroppsspråk, men å kunne kjenne hvordan en annen har det uten å snakke😉 Anonymkode: 47e08...7fa
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #20 Skrevet 6. april 2020 Skjønner nå at jeg svarte på feil «høysensitiv» 🙈 Ja jeg har Misofoni, som for meg er å være høysensitiv, men reagerer ikke på engler, så hadde slettet svarer mitt over om jeg hadde kunnet🙄 Anonymkode: afdaa...4da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå