Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Flere som er høysensitive her inne?

Anonymkode: 47e08...7fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp :)

Anonymkode: 4384b...9d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvordan det? 🙊

Anonymkode: ba5c6...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har et barn som er 

Anonymkode: 8aa9c...40a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et barn som er 

Anonymkode: 8aa9c...40a

Noe du lurer på? 

Skrevet (endret)

Høysensitiv ?

Ja jeg  feks blir matt av høye lyder, sterke  lukter , for mye lys,mye sanseinntrykk , negative ting på TV ,store menneskemengder, og merker  fortere merke til en persons følelser enn ordene som kommer ut av munnen dems.

Men forstår ikke hvorfor et sånt spm er posta inne her ?

Det er en "medisinsk" tilstand og har ikke noe med overnaturlige ting å gjøre.

Flytt den til et annet forum , så får du kanskje flere svar

Endret av Rogadame
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rogadame skrev:

Høysensitiv ?

Ja jeg  feks blir matt av høye lyder, sterke  lukter , for mye lys,mye sanseinntrykk , negative ting på TV ,store menneskemengder, og merker  fortere merke til en persons følelser enn ordene som kommer ut av munnen dems.

Men forstår ikke hvorfor et sånt spm er posta inne her ?

Det er en "medisinsk" tilstand og har ikke noe med overnaturlige ting å gjøre.

Flytt den til et annet forum , så får du kanskje flere svar

Så her innrømmer du å merke følelsene til andre? Det er ikke overnaturlig. Og merke følelsene til andre er telepati og det er ikke noe overnaturlig med det heller😉

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så her innrømmer du å merke følelsene til andre? Det er ikke overnaturlig. Og merke følelsene til andre er telepati og det er ikke noe overnaturlig med det heller😉

Nei det er ikke telepati.

Du ser på en persons kroppsspråk og ansiktsuttrykk.

Det heter å lese kroppsspråket til noen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rogadame skrev:

Nei det er ikke telepati.

Du ser på en persons kroppsspråk og ansiktsuttrykk.

Det heter å lese kroppsspråket til noen.

Ja det er noe annet. Men å fange opp en annen persons følelser, sinnsstemning, energi og kjenne at en person feks er sint. Det går under telepati 🙂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jepp. At lys er for sterkt, alle lyder er for høye, liker best mat uten for mye krydder osv. Blir sliten av mennesker, og snakke, og høre andre snakke. Merker vedig godt andres følelser. Må ha alenetid og ro store deler av dagen men jeg elsker alenetid så ittno problem:)

Endret av Butternut
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er du ikke høysensitiv. En høysensitiv person har sterk intuisjon og Kan kjenne andres følelser😉

https://tara.no/helse/selvutvikling/prinsesse-martha-louise-jeg-er-hoysensitiv

Leste du hovedinnlegget til dette svaret? (Ikke TS sitt) 👆🏻 Dette er bare en av mange ting som ligger i det å være høysensitiv. 
Lukt lyder samlinger mm... er også en del av det.

Anonymkode: afdaa...4da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Spesielt på spiselyder og mye lys.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du ikke høysensitiv. En høysensitiv person har sterk intuisjon og Kan kjenne andres følelser😉

https://tara.no/helse/selvutvikling/prinsesse-martha-louise-jeg-er-hoysensitiv

Jeg stoler heller på uttalelser fra en psykolog /lege  , enn en reportasje i en kvinneblad som har "stjålet" ordet høysensitiv for å forsvare at det er greit at kongelige og andre voksne folk tror det er virkelig å tro på engler/ånder

https://psykiskhelse.no/bladet/2016/sensitiv-styrke

Tror du må lære deg å skille faktiske psykologiske begreper og overnaturlige ting som telepati.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rogadame skrev:

Jeg stoler heller på uttalelser fra en psykolog /lege  , enn en reportasje i en kvinneblad som har "stjålet" ordet høysensitiv for å forsvare at det er greit at kongelige og andre voksne folk tror det er virkelig å tro på engler/ånder

Tror du må lære deg å skille faktiske psykologiske begreper og overnaturlige ting som telepati.

Telepati er ikke overnaturlig. Er det rart at vi stråler? Og andre mennesker kan fange opp strålingen vår? Kanskje rart fordi vi ikke har noen vitenskapelige bevis for det.

https://www.bestselgerklubben.no/bokklubber/Bestselgerklubben/article.action?contentId=147461

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Rogadame skrev:

Det står jo i artikkelen at høysensitive blir overstimulert av andres følelser. Dermed senser de andres følelser. Virker som at så lenge det kommer fra en fagperson er det greit, men når jeg prøver å forklare det blir det sett på som overnaturlig.

• Liker 1
Skrevet

Telepati er ikke overnaturlig. Er det rart at vi stråler? Og andre mennesker kan fange opp strålingen vår? Kanskje rart fordi vi ikke har noen vitenskapelige bevis for det.

https://www.bestselgerklubben.no/bokklubber/Bestselgerklubben/article.action?contentId=147461

Jo det er humbug og vissvass .

Du lenker bare til kvinnemagasiner og bøker skrevt av folk som tror på dette.

Kan du ikke gi meg et faktisk bevis på det du hevder?

Skrevet

Det står jo i artikkelen at høysensitive blir overstimulert av andres følelser. Dermed senser de andres følelser. Virker som at så lenge det kommer fra en fagperson er det greit, men når jeg prøver å forklare det blir det sett på som overnaturlig.

Det er ikke mitt problem at du leser bare det du vil lese og finner noe "åndelig" i alt .

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rogadame skrev:

Det er ikke mitt problem at du leser bare det du vil lese og finner noe "åndelig" i alt .

Jeg prøver bare å si at det ikke er noe overnaturlig med å kjenne andres følelser😉 Ikke kroppsspråk, men å kunne kjenne hvordan en annen har det uten å snakke😉

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner nå at jeg svarte på feil «høysensitiv» 🙈

Ja jeg har Misofoni, som for meg er å være høysensitiv, men reagerer ikke på engler, så hadde slettet svarer mitt over om jeg hadde kunnet🙄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...