Gå til innhold

Har de fleste en vill periode iløpet av livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min oppfatning/opplevelse av venner og folk er at de fleste har hatt en periode i livet hvor de har festet og ligget litt rundt en del, enten før de slår seg til ro med noen eller evt. etter et brudd. Jeg har aldri hatt denne perioden, men jeg kjenner nå at jeg har litt lyst... Problemet er at jeg er i langt forhold! 

Har du hatt din ville periode og hva gjorde du?

K29

Anonymkode: 44b45...884

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke hatt det. Vil ikke si at litt ons og festing er å ha en vill periode i livet.

Anonymkode: 07dea...2cf

AnonymBruker
Skrevet

De jeg har møtt som har påstått at de fleste har hatt en vill periode, er de som har hatt en vill periode og vil forsvare seg selv. Svært få jeg kjenner har hatt en vill periode. Jeg har hatt et ganske rolig liv og synes det er greit nok.

Anonymkode: 6946a...ba3

• Liker 1
Skrevet

Ja fra jeg var 18-22, festet hver helg, hadde masse flørter og sexpartnere. Reiste som backpacker og gjorde det samme der. Alle vennene mine har også hatt en slik periode, men vokste det fra seg.

Jeg ser ikke helt poenget når man er 29 og i et forhold (så sant du er lykkelig), med mindre du får med deg mannen på noe. 
Jeg var ung og synes det var spennende, men i ettertid fremstår det som latterlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt noen ons innimellom men ikke en vill periode, før jeg som 40 åring møtte han som er min faste elsker nå, vi har i løpet av 4 år hatt trekanter, firkant, helt hinsides deilig sex, ting jeg aldri hadde drømt om at jeg skulle være med. Så aldri forseint. 

Anonymkode: 15263...3bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn har ikke mulighet til det.

Anonymkode: 6f175...ea7

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt eller ønsket noen vill periode, selv da jeg var singel fra 20-25. Nå er jeg snart 40 og godt gift, så håper jeg slipper flere sexpartnere noen gang.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en. Kokainet fløt på den tiden og det påvirket sexlivet og dømmekraften for å si det sånn. Jeg har prøvd det meste.

AnonymBruker
Skrevet

Ja i starten av 20 årene var det mye alkohol og fyllesex. Senere har det vært mye alkohol og mindre sex. 😜

Anonymkode: b28b3...2ca

Skrevet

Frem til jeg var 18, så var jeg tykk og litt mobbet. Etter det var jeg bare sjenert, selv om jeg hadde et bra utseende på tross av noen ekstra kilo. Når jeg ble i slutten av 20-årene så ble jeg slank og så skikkelig bra ut, og gjett om jeg skulle både ta igjen og ta igjen det tapte. Etter å ha blitt dårlig behandlet av damer hele livet, så kjørte jeg noen år med bruk og kast, uten noen form for dårlig samvittighet. Og perioder uten særlig moral, det førte virkelig til mye rart 😅Det fikk meg derimot til å innse hvor mye jeg elsker sex, med alle dens utsvevelser, så i dag har jeg et ganske normalt liv, med et utsvevende sexliv. 

PS! De fleste av mine venner har hatt ville perioder, men slettes ikke alle. Noen vil bare feste og knulle en periode, mens andre bare vil ha det trygt. Folk er forskjellig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner én person som har hatt en "vill periode." Hun ble skilt og hadde seg med en haug med tinderdater i.l.a. et halvt år, før hun roet seg. Midten/slutten av 30-årene.

Anonymkode: 7f096...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...