AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Noen som har tips til en foundation som er OK for huden og dekker greit? Trenger ny snart og er maaaange år siden jeg brukte sminke i hverdagen, så jeg regner med det har kommet litt nytt siden sist 😊 Anonymkode: 75909...cbd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Kanskje du kan forsøke mineral foundation? 😊 bare minerals er den eneste jeg har forsøkt Anonymkode: a59d3...126
Blingblingtahei Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 Gå heller for en bb cream som gir medium dekkevne og fukt, evt en CC cream om du ikke har så mye å dekke over. Jeg liker erborian, men har ikke prøvd så mange.
Hmmmmmm Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Det spørs hvor gammel du er. Har du ung hud hadde jeg gått for Bare Minerales. Produktene er veldig lette for huden. Men pudder fremhever rynker, så hvis du har det så bør du nok leite etter noe flytende
Gjest O.G. Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til en foundation som er OK for huden og dekker greit? Trenger ny snart og er maaaange år siden jeg brukte sminke i hverdagen, så jeg regner med det har kommet litt nytt siden sist 😊 Anonymkode: 75909...cbd Jeg synes Dior Backstage Foundation er kjempefin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå