Gå til innhold

En sexpartner?

Fremhevede innlegg

Gjest Noen flere?
Skrevet

Leser til stadighet om alle dere her som har hatt mange sexpartnere, og som sammenligner både kvinner og mens underliv. Er det flere her som meg, som kun har hatt sex med en person i sitt liv? Jeg har kun hatt sex med min kjære, og angrer aldri på det. Han har også bare hatt meg. Synes dette er litt spesielt også:)

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet
Leser til stadighet om alle dere her som har hatt mange sexpartnere' date=' og som sammenligner både kvinner og mens underliv. Er det flere her som meg, som kun har hatt sex med en person i sitt liv? Jeg har kun hatt sex med min kjære, og angrer aldri på det. Han har også bare hatt meg. Synes dette er litt spesielt også:)[/quote'] :klappe:

veldig bra, man må jo ikke ha mange sexpartnere, en er egentlig nok, hvis man treffer en bra en på første forsøk.

Skrevet

Jeg har bare hatt sex med en person. Eksen min.

Skrevet

Jeg har også bare hatt én, samboeren min.

Skrevet

Jeg har bare hatt sex med min samboer og han bare med meg. Vi møttes da han var 20 og jeg 15, idag er vi 21 og 26år.

Gjest Bertine
Skrevet

Hei!

Jeg har også bare hatt en, min mann. Vi ble sammen da vi var 16 og giftet oss da vi var 21. Er nå 22 og vi har det fantastisk ilag! Jeg har truffet blink 1 gang :wink:

Skrevet

Jeg har også bare hatt sex med en person, exen min.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg har også bare hatt Bjørnemannen. Vi møttes da jeg var 17, nå er jeg 25.

Skrevet

Jeg for min del er veldig glad for at jeg har hatt sex med flere enn en person -og også veldig glad for at jeg ikke giftet meg med han/de jeg var forelsket i/kjæreste med da jeg var i begynnelsen av 20-åra. Jeg har sett, lært, reist, sett enda mer, lært enda mer etc. Det er jeg glad for. Jeg sier ikke at de som gifter seg tidlig og har sex kun med en person ikke lærer, ser og utvikler seg -men jeg sier at for meg er det helt perfekt sånn som jeg har arrangert livet mitt. Jeg har hatt sex med flere enn en, og jeg er glad for det.

Nelle

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har bare hatt sex med en person. Eksen min.

Samme her.

Gjest Runkekongen
Skrevet

Har bare hatt en sexpartner, fru høyre.

Gjest Bertine
Skrevet
Jeg for min del er veldig glad for at jeg har hatt sex med flere enn en person -og også veldig glad for at jeg ikke giftet meg med han/de jeg var forelsket i/kjæreste med da jeg var i begynnelsen av 20-åra. Jeg har sett, lært, reist, sett enda mer, lært enda mer etc. Det er jeg glad for. Jeg sier ikke at de som gifter seg tidlig og har sex kun med en person ikke lærer, ser og utvikler seg -men jeg sier at for meg er det helt perfekt sånn som jeg har arrangert livet mitt. Jeg har hatt sex med flere enn en, og jeg er glad for det.

Nelle

Vel, det er din erfaring. Og min er en annen. :wink:

Gjest Folk er forskjellige
Skrevet

Nelle

Folk er jo forskjellige. Noen finner seg selv når de er 16. Andre godt inne i 30-årene.

Gjest gjesten
Skrevet

Jeg har hatt over femti partnere. Gidder ikke å angre på noen av de, -gjort er gjort.

Men det er ikke til å komme bort i fra at mitt syn på menn, parforholdet og kjærligheten er blitt påvirket av dette. Jeg har sett og opplevd mye drit. Det er mange der ute som ikke forteller at de har partner, og det finnes maaaange kyniske menn (og kvinner jada) som kun er ute etter å bruke deg. Kanskje er det virkeligheten, men jeg misunner dere som har illusjonene fremdeles....

Noe positivt er det jo ved å ha hatt så mange. Har mange pirrende minner...

Skrevet

nesten, hatt to ilpet av 7 år. foreløpig holder det, til jeg finner en ny. men for all del tror jeg ikkedet har noe å si, man utvikler etknallbra samarbeid på sexfronten og man lærer jo best med noen man kjenner vil jeg tro.

Gjest Vindelspev
Skrevet

1 partner. Min samboer. DEILIG SEX!!! :sjarmor:

• 2 uker senere...
Gjest Noen flere?
Skrevet

Fint å høre at det er flere der ute:) for all del, dere som har hatt flere en en, ikke noe negativt om dere altså!:) Ingen er like, og sånn er det bare. Synes bare dette med at jeg og sambo bare har hatt hverandre på sexfronten er litt spesielt pog koselig. Vi har det jo så fint sammen. Er bare gøy å høre hva andre har opplevd. Jeg er enig i at dere som har hatt flere sexpartnere nok har mer erfaring på flere områder, men nå som jeg har min kjære, så trenger jeg bare erfaringen jeg har med han, for vårt sexliv er jo som det er, og ikke som det ville vært om jeg var sammen med noen andre. For min del er jeg glad for at jeg vi bare har hatt hverandre, for da kan vi utforske nye ting sammen, og vi begge er ny på det, og sammen kan vi finne ut hva vi liker :sjarmor: Selvsagt kan det være positivt at en eller begge i et forhold har erfaringer fra før, men om man er åpen i forholdet så går det helt fint uten:) Jaja, det var noen synspunkter fra min side:)

Gjest Ananas
Skrevet

Folk er jo forskjellige. Noen finner seg selv når de er 16. Andre godt inne i 30-årene.

Og noen blir aldri så trygg på seg selv at behovet for å rakke ned på andre forsvinner ;p

Jeg tenker at dette med sex er litt som mat, vin og musikk. Alt kan gi veldig sterke gode opplevelser og oppta en stor del av ens liv. Eller man kan ha et mer avslappa forhold til disse tingene og finne glede andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...