Gå til innhold

Kan man sette inn kontanter på konto i disse tider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I disse innskuddsautomatene? De er vel ikke stengt? Noen som vet? :) 

Anonymkode: 1328e...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke stengt her jeg bor ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det for en ukes tid siden her jeg bor

Anonymkode: 677a1...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Aldri gjort det før, hvordan gjør man det? 

Anonymkode: a5192...ef3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aldri gjort det før, hvordan gjør man det? 

Det er ganske selvforklarende. Det er et brett der, som passer størrelsen på en pengeseddel (eller en bunke pengesedler). Man registrerer først kontoen pengene skal inn på ved å stikke inn bankkortet sitt i automaten (det går bare an å sette inn pengene på bankkort-kontoen) og så legger man pengesedlene der, trykker på knappen og så suger automaten inn sedlene og teller dem, printer ut en kvittering, og du kan ta kort og kvittering og gå. Kontantene er på konto.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Million skrev:

Det er ganske selvforklarende. Det er et brett der, som passer størrelsen på en pengeseddel (eller en bunke pengesedler). Man registrerer først kontoen pengene skal inn på ved å stikke inn bankkortet sitt i automaten (det går bare an å sette inn pengene på bankkort-kontoen) og så legger man pengesedlene der, trykker på knappen og så suger automaten inn sedlene og teller dem, printer ut en kvittering, og du kan ta kort og kvittering og gå. Kontantene er på konto.

Takk 😃

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk 😃

Jeg har ikke brukt en sånn automat på fire år, og kom på at jeg forklarte litt feil. Det er mynter som legges på brettet (tømmes ut der). Sedler skal man stikke inn i et seddelinntak i veggen ved siden av skjermen. Derfra blir de sugd videre inn i automaten og telt opp :- )

• Opprett ny...