AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Del Skrevet 5. april 2020 Jeg blir bare sittende å måpe når jeg hører måten dagen ungdom snakker på, det er jo som om de har sitt eget språk nesten og mange ord som jeg ikke skjønner betydningen av. Hva betyr det at noen eller noe er low key/loke? (aner ikke hvordan det skal skrives). Anonymkode: c62e8...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Del Skrevet 5. april 2020 Low key betyr å holde noe litt under radaren/ikke åpenlyst f.eks. "vi holdt det low key" - vi gjorde det uten å få noe oppmerksomhet, litt hemmelig Anonymkode: 1abac...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 5. april 2020 #3 Del Skrevet 5. april 2020 Low key betyr liksom «litt» på en måte, men kan også tolkes som at det er litt hemmelig eller skjult. Du kan liksom foreksempel si «jeg er low key forelska i Bjarte» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Del Skrevet 5. april 2020 low key = engelsk, og lite spesielt uttrykk, da... la meg gjette; du er ikke vokst opp med engelsk/amerikansk musikk, nok til å tenke i en blanding av norsk og engelsk? Anonymkode: f27ad...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Del Skrevet 5. april 2020 Er dette altså et uttrykk som har eksistert lenge? Jeg har ikke hørt det før nå de siste ukene.. Ts Anonymkode: c62e8...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå