Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å skrive ned alt, dette blir mye, folk ser på meg som om jeg er gal, men jeg er sikker på at venninna mi driver og fucker opp med vilje! 

Dette har nok vart en stund, men det er først i det siste at jeg legger ordentlig merke til det. Det virker som om hun bevist prøver å gjøre meg forbanna ved å gjøre ting som ødelegger for meg, og ved å oppføre seg som om hun bryr seg, for så å bare drite i meg. Feks hun kan spørre meg hvordan det går, for så å avbryte og snakke om seg selv, hun avtaler med meg at jeg kan sitte på med henne til jobb, og sier fra 5 min før vi skal dra om at hun blir forsinket, selvsagt etter at bussen gikk sånn at jeg må ta taxi. Hun sier hun er lei seg og beklager,  men det er noe i tonefallet og blikket som sier at det var planlagt. Jeg avtalte med henne at vi skulle møtes i byen en dag for å ordne noe viktig, hun kom ikke og tok ikke telefonen, senere på kvelden får jeg endelig tak i henne og da påstod hun at vi hadde ikke avtalt den dagen, men dagen etter. Jeg viste henne screen shots av samtaler og hun bare "å ja beklager, alle kan gjøre feil". Igjen, ja alle kan gjøre feil, så hun gjør sånne ting som kan fremstå som uhell og forglemmelser, men som ikke er det! 

Flere eksempler, hun var på besøk hos meg og drakk kaffe fra en av yndlingskoppene mine, jeg gikk for å hente noe på kjøkkenet og hører et smell fra stua, koppen ligger i mange knas og hun står opprørt over den og beklager seg. Igjen virket ikke noe av det ekte. Hun var på bursdagsfesten til kjæresten min, plutselig legger jeg merke til at hun er borte så jeg ringer for å sjekke, da sa hun at musikken var så kjedelig at hun sovnet nesten så hun dro hjem. 

Det er tonnevis med sånne ting fordelt på de siste par årene, som jeg vet om, jeg begynner å tro jeg er gal eller noe, men det virker virkelig som om hun vil at jeg skal føle meg gal! 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 158fa...135

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags musikk hørte dere på?

Anonymkode: 61ef7...a37

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det kom ikke med, men vanlig partymusikk som hun selv hører på i bilen, derfor var det rart!

Anonymkode: 158fa...135

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den med ulyd tydeligvis. 

Jeg ville byttet kanal.

AnonymBruker
Skrevet

Samme om hun gjør det med vilje eller ikke, det er jo bare å ta avstand hvis du ikke vil være venn med henne lengre? Hadde ikke giddet jeg heller altså, men istedenfor å bruke energi på å analysere om hvorfor hun gjør det så er det bedre å bare kutte henne ut 🤷‍♀️

Anonymkode: cf514...4ed

• Liker 11
Skrevet

Jeg tror du allerede vet hva som er best å gjøre 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun der er virkelig ikke god og er bare å dumpe. Heretter bare sier du at du har avtaler når hun forsøker å avtale noe igjen. Ikke la hun komme til deg og ikke la hun få vite noe som er viktig for deg.

Anonymkode: 633ec...d93

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror i hvert fall at en av dere er gal, vet bare ikke hvem uten å ha sett situasjonen selv. 😂

Anonymkode: 033af...464

AnonymBruker
Skrevet

Det som er mest merkelig er at du fortsatt holder kontakt med henne når hun oppfører seg slik. Du får ikke akkurat respekt av å finne deg i å bli behandlet slik.

Anonymkode: 07ce5...9de

• Liker 6
Skrevet

Slutt å lag avtaler med henne da vel. Det gjorde jeg med ei som alltid avlyste. Problem solved!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tvil i at en av dere er helt poooooooooooooooooooooooopp. Heller mot at venninna di er klin kokos.

Anonymkode: 146f4...204

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke si det til henne? At du oppriktig lurer på om hun gjør ting bevisst for å få deg til å føle deg gal? Ofte er det lett å avsløre en person pga reaksjon ved å bare spørre rett ut. 

Anonymkode: 3da06...8fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hun fått MS?Be hun ta en MR  er

Glemme ting , problemer med det kognitive i samtaler , orker ikke mye lyd og stimuli, blir sliten av å være sosial, klønete hender?

Kjente meg veldig igjen, bortsett fra jeg aldri går ut på noe mer for klarer ikke mer enn en tanke i hodet om gangen, multitasking er  umulig. 

Flekker på sentralnervesystemet som forårsaker dette.

Hvis ikke hun kan være syk, så får du nesten ditche hun da

Anonymkode: 1f76f...05f

• Liker 1
Skrevet

Kutt henne helt ut. Du fortjener bedre venninner. Klem🌹

Skrevet

Hvorfor har du ikke bare brudt kontakten?

Skrevet

Narsissistisk personlighetsforstyrrelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som gaslighting. Bare å kutte henne ut. 

Anonymkode: c2e22...de7

• Liker 2
Skrevet

Hva jeg tenker? 
Hvor gamle ER dere egentlig? 

FInnes det ikke et annet forum for unger mellom 12 og 15 år? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...