Gå til innhold

Hvis du dør, hva vil du at familien ikke skal finne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger tenker jeg på scenarioer hvor jeg dør, for eksempel, "tenk om jeg får korona og død av at lungene mine kollapser." Det første jeg tenker på da er at jeg kan ikke dø, fordi da vil familien finne sexlekene mine. :fnise: 

Har du slike tanker rundt døden? Hvis du døde, hva skulle du ønske familien din ikke vil finne? 

Anonymkode: 01273...91f

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brukeren min her på kg 😳

Anonymkode: 2a013...6ec

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk jeg heller ville de skulle funnet sexlekene mine(altså, hva forventer de:P Føler det blir som å bli sjokkert over at damer bruker bind eller tamponger liksom). Nei, jeg er mye mer redd for at noen skal finne bloggen min. Har en ganske heftig psykisk lidelse som ingen vet om, og den bloggen er et utløp både når det går bra, men også når det går dårlig. Når det går dårlig så kan jeg skrive rimelig mye sprøtt for å si det pent. Er også mennesker jeg ikke snakker pent om der(ingen er navngitt eller noe, kun de selv som evt. vil kjenne seg igjen), og det inkluderer familien min.

Anonymkode: a92cc...8e7

• Liker 4
Gjest Bohrman
Skrevet

Dersom det finnes et etterliv, håper jeg det er et mer givende etterliv enn at man blir sittende og følge med på hva folk på jorden stapper oppi rompene sine.

AnonymBruker
Skrevet

Sex leketøy var det første jeg tenkte på når jeg leste overskriften 😂 Ellers er det ikke noe spennende.

Anonymkode: e9055...f77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Familien min fant sexleketøyene mine mens jeg var i livet, skulle mye heller ønske jeg var dø når de fant de 😅😳

Anonymkode: 00a66...7df

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Dagbøkene mine. Spesielt en av dem, som inneholder side opp og side ned over hvor mye jeg hater mora mi og hvor mye jeg ønsker henne død etc

Anonymkode: 6a8a4...202

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MEG😟

Anonymkode: af47f...12d

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte først på sexleketøy. Men igjenn, hvor flaut er det når man er dø? Alle har jo behov 😛 

Men det aller verste hadde vert bilder, samtaler og logg. Ikke fordi alt er grisete nei, men mye privat på telefon som familie ikke trenger å vite/se 😂

Anonymkode: e1753...40d

AnonymBruker
Skrevet

Bankkontoen min, den skal ikke de få. 

Anonymkode: 6c33a...e25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et bokmanuskript som liksom skal være skrevet av meg.

Anonymkode: acc34...cb1

AnonymBruker
Skrevet

Chattene jeg har med min sexpartner, og profilene vi har bla på Cupido. Føler de kommer til å få et litt annet syn på meg da 😂

Anonymkode: 9d753...105

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sexleketøy, snus (i know.. er tretti, sykt teit😂) og denne brukeren på kg 😳😬

Anonymkode: 8910b...3eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk jeg heller ville de skulle funnet sexlekene mine(altså, hva forventer de:P Føler det blir som å bli sjokkert over at damer bruker bind eller tamponger liksom). Nei, jeg er mye mer redd for at noen skal finne bloggen min. Har en ganske heftig psykisk lidelse som ingen vet om, og den bloggen er et utløp både når det går bra, men også når det går dårlig. Når det går dårlig så kan jeg skrive rimelig mye sprøtt for å si det pent. Er også mennesker jeg ikke snakker pent om der(ingen er navngitt eller noe, kun de selv som evt. vil kjenne seg igjen), og det inkluderer familien min.

Anonymkode: a92cc...8e7

Hva heter bloggen? Kunne tenkt meg å fulgt deg

Anonymkode: 172d8...a79

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De døde har null bekymringer.

Anonymkode: 5a6ce...054

Skrevet

Tror ikke jeg har noe verre enn dagbøker jeg skrev som fjortenåring, men det er pinlig nok, burde egentlig ha brent dem for lengst! 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vibratoren min..

Anonymkode: 101a5...879

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger tenker jeg på scenarioer hvor jeg dør, for eksempel, "tenk om jeg får korona og død av at lungene mine kollapser." Det første jeg tenker på da er at jeg kan ikke dø, fordi da vil familien finne sexlekene mine. :fnise: 

Har du slike tanker rundt døden? Hvis du døde, hva skulle du ønske familien din ikke vil finne? 

Anonymkode: 01273...91f

Har tenkt noe lignende jeg og. Hehe. 

Anonymkode: 6f6c2...170

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sexleketøy, dagbøker/brev fra sykehus og rester etter rusmisbruk. 

Anonymkode: 99a94...316

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...