AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Jeg har kjøpt et lite drivhus som jeg har i vinduskarmen. (Minidrivhus fra plantasjen) nå har det begynt å spire, og jeg er ikke god på dette. når jeg tar av lokket på drivhuset er det samlet opp masse vann. Skal jeg ikke vanne spirene ? Bør lokket være lukket mest mulig? Når og hvordan skal jeg flytte plantene i egne krukker? Det er blomster. Anonymkode: 1fdf9...bbc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Det er blomster, ja. Det sa jo mye Anonymkode: 88af8...2f2
SansaS Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Meningen at det skal være vann i lokket og fuktig. Pass på å holde jorden fuktig også, vann slik at det er fuktig men ikke dynk. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 34 minutter siden, SansaS skrev: Meningen at det skal være vann i lokket og fuktig. Pass på å holde jorden fuktig også, vann slik at det er fuktig men ikke dynk. Takk for svar:) når skal jeg begynne å plante i egne Potter? Anonymkode: 1fdf9...bbc
SansaS Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar:) når skal jeg begynne å plante i egne Potter? Anonymkode: 1fdf9...bbc jeg planter om når planten er blitt større og mer robust. Kommer litt an på hva man har og hvor det skal tenker jeg. Kan nok til fordel stå trygt der de er heller lenger enn kortere, det er enda tidlig vår 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå