Gjest Feit på grændiss Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 Har dere fått solt flesket deres i dag a? Jeg kom meg opp fra stolen i dag og gikk ut med lap-top på den lille balkongen min i dag, herlig vær! 8) Søren og, tror jeg må skaffe meg større balkong, jeg begynner å bli for stor for den.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 Jeg fikk varmet flesket i går, jeg. I dag er det ikke sol her.
Gjest lurven Skrevet 18. juni 2005 #4 Skrevet 18. juni 2005 hei kjekken kan jeg få smake litt på flesket ditt
Gjest Feit på grændiss Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 Vent til i morgen, kjekken. I dag er det ille solbrent.
Gjest Feit på grændiss Skrevet 18. juni 2005 #7 Skrevet 18. juni 2005 Stekt svor. Hmm, nesten så jeg kom i julesteming. Hmmm :nissesmiley:
Gjest Feit på grændiss Skrevet 19. juni 2005 #9 Skrevet 19. juni 2005 Jeg sa: "Lurven kom hit hvor jeg bor så skal du smake litt sprøstekt svor" du klasket og dasket i vei men hu hei som det svei jeg sutret og skrek på min mor
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2005 #11 Skrevet 19. juni 2005 ja ja gi meg en fleskekotlett med masse deilige fett fleskepølsa er heller ikke å forakte skal slikke den i meg sakte din mor kan gjerne være med mye morsommere når man er tre
Gjest Feit på grændiss Skrevet 19. juni 2005 #12 Skrevet 19. juni 2005 Du vet at jeg liker deg best min deilige velutstyrte hest trekant det er jo da flott men du din forbanna fjott jeg driver ikke med incest
Gjest lurven Skrevet 20. juni 2005 #16 Skrevet 20. juni 2005 nå var du ikke særlig grei blei skikelig lei meg trodde du var en ødipus betyr det at det ikke blir noe mus åh hele min verden faller i grus
Gjest Feit på grændiss Skrevet 4. juli 2005 #17 Skrevet 4. juli 2005 Men lurven det er jo snakk om min mor ville du ha drevet hor med din egen bror? ikke depp jeg har tatt med meg britta hun har den aller deiligste ***** kom så får du noe dine øyne ikke tror
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2005 #18 Skrevet 4. juli 2005 nei ikke med min bror men med deg vil jeg drive hor du er så fin og stor. britta fåkke være med men hun kan se på når jeg tar dasker deg med en svær stå hjelper ikke at britta har et nydelig hull når hun er med blir alt bare tull. nei av meg er det kun du som får*****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå