AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 ? Nå mener jeg om jeg kan være noens kjærlighet? Anonymkode: 14de7...14b 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Ja, det fins en partner til alle. Må bare finne hen. Anonymkode: 1ac68...f58 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Klarsynt: finnes ekte kjærlighet? 😔 Anonymkode: 28a06...ae8 2
Conal Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klarsynt: finnes ekte kjærlighet? 😔 Anonymkode: 28a06...ae8 I ekte kjærlighet er det ingen splittelse. Elskerne smelter inn i hverandre. I egoistisk kjærlighet er det seff splittelse: inndelingen av kjæresten og den kjære. I ekte kjærlighet er det ingen forhold. La meg gjenta det: i ekte kjærlighet er det ingen forhold. Dette er fordi det ikke er to personer å være relatert til. I ekte kjærlighet er det bare kjærlighet, en blomstring, en duft, en smelting, en sammenslåing. Bare i egoistisk kjærlighet er det to personer, kjæresten og den kjære. Og når det er kjæresten og den kjære, forsvinner kjærligheten. Hver gang det er kjærlighet, forsvinner kjæresten og den elskede, i kjærlighet. Denne slags kjærlighet er mulig. Men en som ikke har våknet opp til hva ubetinget kjærlighet er, han eller hun vet ikke hva kjærlighet er. Ja, forhold er en falsk illusjon. Et forholdet er bare en pretensjon, det er en farlig pretensjon, fordi det kan fortsette å lure deg. Kjærlighet er i utgangspunktet en bevistheet tilstand av å være; man er ikke forelsket, en ER kjærlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 5 minutter siden, Conal skrev: I ekte kjærlighet er det ingen splittelse. Elskerne smelter inn i hverandre. I egoistisk kjærlighet er det seff splittelse: inndelingen av kjæresten og den kjære. I ekte kjærlighet er det ingen forhold. La meg gjenta det: i ekte kjærlighet er det ingen forhold. Dette er fordi det ikke er to personer å være relatert til. I ekte kjærlighet er det bare kjærlighet, en blomstring, en duft, en smelting, en sammenslåing. Bare i egoistisk kjærlighet er det to personer, kjæresten og den kjære. Og når det er kjæresten og den kjære, forsvinner kjærligheten. Hver gang det er kjærlighet, forsvinner kjæresten og den elskede, i kjærlighet. Denne slags kjærlighet er mulig. Men en som ikke har våknet opp til hva ubetinget kjærlighet er, han eller hun vet ikke hva kjærlighet er. Ja, forhold er en falsk illusjon. Et forholdet er bare en pretensjon, det er en farlig pretensjon, fordi det kan fortsette å lure deg. Kjærlighet er i utgangspunktet en bevistheet tilstand av å være; man er ikke forelsket, en ER kjærlighet. Conal? Er dette ekte kjærlighet?: https://lonerwolf.com/twin-flame-stages/ Anonymkode: 28a06...ae8 2
Conal Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Conal? Er dette ekte kjærlighet?: https://lonerwolf.com/twin-flame-stages/ Anonymkode: 28a06...ae8 Denne ideen at begge sjelene var en gang, en, nå er de to, og de vil uunngåelig fusjonere tilbake til en høres personlig ut for meg som bullshit. Fra mitt synspunkt så finnes det ingen sjel. Din ultimate natur er Absolutt Intethet. Den Intetheten er hva som gjør meg og deg til en. Den intetheten er hva som ser i gjennom våre øyner og leser dette akuratt nå. I denne intetheten er det ikke to, det er bare en. Endret 5. april 2020 av Conal 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå