Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

? Nå mener jeg om jeg kan være  noens kjærlighet?

Anonymkode: 14de7...14b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det fins en partner til alle. Må bare finne hen. 

Anonymkode: 1ac68...f58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klarsynt: finnes ekte kjærlighet? 😔

Anonymkode: 28a06...ae8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klarsynt: finnes ekte kjærlighet? 😔

I ekte kjærlighet er det ingen splittelse. Elskerne smelter inn i hverandre. I egoistisk kjærlighet er det seff splittelse: inndelingen av kjæresten og den kjære. I ekte kjærlighet er det ingen forhold. La meg gjenta det: i ekte kjærlighet er det ingen forhold.

Dette er fordi det ikke er to personer å være relatert til. I ekte kjærlighet er det bare kjærlighet, en blomstring, en duft, en smelting, en sammenslåing. Bare i egoistisk kjærlighet er det to personer, kjæresten og den kjære. Og når det er kjæresten og den kjære, forsvinner kjærligheten. Hver gang det er kjærlighet, forsvinner kjæresten og den elskede, i kjærlighet.

Denne slags kjærlighet er mulig. Men en som ikke har våknet opp til hva ubetinget kjærlighet er, han eller hun vet ikke hva kjærlighet er. Ja, forhold er en falsk illusjon. Et forholdet er bare en pretensjon, det er en farlig pretensjon, fordi det kan fortsette å lure deg.

Kjærlighet er i utgangspunktet en bevistheet tilstand av å være; man er ikke forelsket, en ER kjærlighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Conal skrev:

I ekte kjærlighet er det ingen splittelse. Elskerne smelter inn i hverandre. I egoistisk kjærlighet er det seff splittelse: inndelingen av kjæresten og den kjære. I ekte kjærlighet er det ingen forhold. La meg gjenta det: i ekte kjærlighet er det ingen forhold.

Dette er fordi det ikke er to personer å være relatert til. I ekte kjærlighet er det bare kjærlighet, en blomstring, en duft, en smelting, en sammenslåing. Bare i egoistisk kjærlighet er det to personer, kjæresten og den kjære. Og når det er kjæresten og den kjære, forsvinner kjærligheten. Hver gang det er kjærlighet, forsvinner kjæresten og den elskede, i kjærlighet.

Denne slags kjærlighet er mulig. Men en som ikke har våknet opp til hva ubetinget kjærlighet er, han eller hun vet ikke hva kjærlighet er. Ja, forhold er en falsk illusjon. Et forholdet er bare en pretensjon, det er en farlig pretensjon, fordi det kan fortsette å lure deg.

Kjærlighet er i utgangspunktet en bevistheet tilstand av å være; man er ikke forelsket, en ER kjærlighet.

Conal? Er dette ekte kjærlighet?: 

https://lonerwolf.com/twin-flame-stages/

• Liker 2
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Conal? Er dette ekte kjærlighet?: 

https://lonerwolf.com/twin-flame-stages/

Denne ideen at begge sjelene var en gang, en, nå er de to, og de vil uunngåelig fusjonere tilbake til en høres personlig ut for meg som bullshit. 

Fra mitt synspunkt så finnes det ingen sjel. Din ultimate natur er Absolutt Intethet. 

Den Intetheten er hva som gjør meg og deg til en. Den intetheten er hva som ser i gjennom våre øyner og leser dette akuratt nå. I denne intetheten er det ikke to, det er bare en. 

Endret av Conal
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...