CheapChampagne Skrevet 18. juni 2005 #1 Del Skrevet 18. juni 2005 Har noen frosne kyllingfileter som jeg har veldig lyst på akkurat nå. Hvordan kan jeg tine dem raskest mulig?(skal steke dem i panne) kan jeg ta dem i mikroen? Høy varme, eller må de tines langsomt? Er ikke så erfaren på kjøkkenet nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2005 #2 Del Skrevet 18. juni 2005 Ikke begynn å steke dem i frossen tilstand, da blir de bare tørre! Putt dem i en tett plastpose, og legg plastposen i kaldt vann, da vil de tine relativt raskt (så kan du spise et par knekkebrød imens). Eller har du mikrobølgeovn? Den har gjerne en tinefunksjon merket med en stjerne. Hvis du kan velge enda lavere effekt enn det, er det lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juni 2005 Tinefunksjon på mikroen ja, hvorfor tenkte jeg ikke på det Takk takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 18. juni 2005 #4 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg pleier å legge dem litt i ovnen først, for så å skjære dem opp i små biter og steke dem i panna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2005 #5 Del Skrevet 18. juni 2005 Tinefunksjon på mikroen ja, hvorfor tenkte jeg ikke på det Takk takk :D SOm jeg sa: hvis du kan skru effekten ned enda mer, er det best. Tinefunksjonen har en lei tendens til å koke ting i kantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyan Skrevet 18. juni 2005 #6 Del Skrevet 18. juni 2005 Eller legg de i varmt vann. Men pass på at du ikke koker dem da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå