AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Alder av snart 40. Aldri kommet av g-punkt stimuli. Trom meg, både jeg og mannen har prøvd iherdig! alltid vært glad i og hatt et avslappet forhold til sex. Mener og tror jeg har det i meg til å squirte, da jeg som 19 åring hadde et ons der jeg holdt på å gjøre det. Ble så sjokkert at jeg dytta han bort, men skjønte noen dager etterpå hva som egentlig holdt på å skje. Må si jeg angrer enda.. haha! uansett, er det noen som har erfaring med en vibrator som har fått deg til å komme og/eller squirtet, når du ikke har fått det til på andre måter? Anonymkode: 8f3f2...598
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 2 fingre inn og gjør kom her bevegelse med dem. 😘 Anonymkode: 1a04b...48a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: 2 fingre inn og gjør kom her bevegelse med dem. 😘 Anonymkode: 1a04b...48a Ja har prøvd det, til han har fått krampe i fingrene. Temmelig hardt og mykere. Anonymkode: 8f3f2...598
Anonym445 Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Har selv aldri kommet vaginalt med menn, eller ved fingring uten stimuli av klitoris. Kjøpte min første vibrator for 2 år siden We Vibe g punkts vibrator..fungerer som bare det! Vet jo ikke om det er g punkts orgasme; men berører ikke klitoris og får fantastiske orgasmer. Squirter ikke da (og det er ikke et mål eller ønske for meg), men herlig oppdage at jeg er i stand til å få flere typer orgasmer, og anbefaler den varmt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 4 minutter siden, Anonym445 said: Har selv aldri kommet vaginalt med menn, eller ved fingring uten stimuli av klitoris. Kjøpte min første vibrator for 2 år siden We Vibe g punkts vibrator..fungerer som bare det! Vet jo ikke om det er g punkts orgasme; men berører ikke klitoris og får fantastiske orgasmer. Squirter ikke da (og det er ikke et mål eller ønske for meg), men herlig oppdage at jeg er i stand til å få flere typer orgasmer, og anbefaler den varmt. Herlig! Da skal jeg teste den. Takk for tips Anonymkode: 8f3f2...598
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 Kjør på med knipeøvelser mens du holder på og la orgasmen bygge seg opp ved å stramme,stramme,stramme, slippe opp, stramme, slippe opp samtidig som du stimulerer klitoris med hender eller vibrator. Etter et par orgasmer etter hverandre begynner i allefall jeg å squirte hvis jeg fortsetter på den måten, og "lar" meg selv gjøre det. Gi etter og "slipp opp" der nede akkurat idet du kommer. Gjerne på et toalett, hehe. Kommer hardest på den måten, bruker vibrator. Anonymkode: 827f4...f5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå