Gjest snart gift jeg og Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 Har lest litt om det her inne, men er det noen som vet hvor man kan få tak i et rimelig ett, med godt hold som iallefall holder den dagen?? Og enten strømper som går HELT opp eller helst en pen hvit strømpebukse....
Saeria Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 Vil du ha et skikkelig korsett, så koster det litt. Hvis ikke, burde du finne noe i ordentlige undertøysforrestninger.
TeddyToria Skrevet 18. juni 2005 #3 Skrevet 18. juni 2005 Hei! Kan anbefale det jeg selv har, som koster 399,- fra Triumph - "Romantic Emotion". Det er kremfarget med godt hold og push, enkelt og pent, til en veeeldig god pris! Med string kommer det på 498,- totalt bare... :-) Den kan brukes både med og uten stropper, og med og uten strømpeholdere som selvsagt følger med! Kan sees her eller på www.triumph.com (velg Europa og Norge, og videre nyheter) Vet ikke hvor du holder til, men i Oslo får du garantert tak i det på Cubus på StoroSenteret - er veldig utsolgt mange steder har jeg skjønt, og det sier kanskje sitt!? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå