AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Har de næret seg som følge av dopbruken? Holder du deg unna de eller møter du de sålenge der ikke doper seg men du er der? Hva slags dop er det snakk om? Anonymkode: 6660a...b7d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har de næret seg som følge av dopbruken? Holder du deg unna de eller møter du de sålenge der ikke doper seg men du er der? Hva slags dop er det snakk om? Anonymkode: 6660a...b7d Endret seg som følge av dopbruken er første spørsmål. Anonymkode: 6660a...b7d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Ja hun endret seg. Jeg har kuttet henne ut, da jeg ikke ønsker å risikere jobben min og familien min. Anonymkode: 2d16f...f05 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Ja, vil si han har endret seg ( min eks) Han har brukt alt fra heroin, amfetamin, andre morfinpreparater via sprøyte, hasj til psykose medisin. Rus ødelegger folk, ingen tvil om det. Det er som om at de har et litt annet tanke sett, enn det vi andre har. Men det er min erfaring da. Anonymkode: 9270e...5bc 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Ja endret seg, endret moralene sine, utseende, oppførsel, alt. Lærte meg å kutte de ut fra livet etter mange år i godtro. Anonymkode: 9a59f...e28 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 Holder meg langt, langt unna Anonymkode: 51d02...b85 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Faren til barnet mitt er dessverre narkoman. Harde stoffer og lever et liv på kanten av døden. Veldig skummelt.. Jeg tar ikke 100% avstand da jeg ønsker å vise støtte og gi et håp om at det ikke er for sent enda. Jeg vet at for hver dag han velger å ruse seg så blir det mindre sannsynlig at han og barnet får et nært forhold, men så lenge noe er mulig er det ikke umulig. Han har endret seg mye ja, for eksempel har han fått utrolig dårlig kontakt med følelsene sine, forfalt totalt utseendemessig og psyken virker ganske kjørt. Anonymkode: 80886...9ca
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 Forholder meg nøytral til de som ikke er rusa der og da. Kan føre naturlig samtale med noen om ulike ting også. Ellers trekker jeg meg fullstendig bort. Inviterer ikke til å holde kontakt, besøk og slikt. Skiller kraftig mellom mitt private liv og de jeg tilfeldigvis snakker med iblant. Anonymkode: 5556c...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #9 Skrevet 7. april 2020 Eksen min har endret seg ekstremt etter flere år med tung rusing. Det virker som han har fått hjerneskade, er konstant paranoid, deprimert og aggressiv. Jeg prøvde å redde han noen år men jeg har nå gitt opp. Det begynte å gå ut over mitt liv, jobb, leilighet og jeg var redd, så nå har jeg kuttet all kontakt. Anonymkode: 5b5e3...1d1 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #10 Skrevet 7. april 2020 Jeg har vært rusavhengig i nærmere 10 år. Jeg er på siste innspurt nå føler jeg, da jeg har begynt med heroin for 4 måneder siden.. Har alltid hatt en utrolig fin familie, de støtter meg mye og gir meg håp om et bedre liv. De har alltid heiet på meg, og for det er jeg evig takknemlig. Er ganske sikker på at om jeg ikke hadde hatt den støtten, fra familien. Hadde jeg nok ikke vært der jeg er i dag. Hvis noen lurer på noe eller vil vite ting, så er det bare å spørre meg Så kan dere få litt innblikk i hvordan det er å være "oss" Anonymkode: ab1dd...771
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #11 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært rusavhengig i nærmere 10 år. Jeg er på siste innspurt nå føler jeg, da jeg har begynt med heroin for 4 måneder siden.. Har alltid hatt en utrolig fin familie, de støtter meg mye og gir meg håp om et bedre liv. De har alltid heiet på meg, og for det er jeg evig takknemlig. Er ganske sikker på at om jeg ikke hadde hatt den støtten, fra familien. Hadde jeg nok ikke vært der jeg er i dag. Hvis noen lurer på noe eller vil vite ting, så er det bare å spørre meg Så kan dere få litt innblikk i hvordan det er å være "oss" Anonymkode: ab1dd...771 Har du noen gang truet/vært aggressiv/voldelig mot noen av dine nærmeste?(familie,kjæreste,ekser). Hvordan har du følt det før det skjer , når det skjer og etter det skjer? Anonymkode: 5b5e3...1d1
Silva Pluvialis Skrevet 7. april 2020 #12 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært rusavhengig i nærmere 10 år. Jeg er på siste innspurt nå føler jeg, da jeg har begynt med heroin for 4 måneder siden.. Har alltid hatt en utrolig fin familie, de støtter meg mye og gir meg håp om et bedre liv. De har alltid heiet på meg, og for det er jeg evig takknemlig. Er ganske sikker på at om jeg ikke hadde hatt den støtten, fra familien. Hadde jeg nok ikke vært der jeg er i dag. Hvis noen lurer på noe eller vil vite ting, så er det bare å spørre meg Så kan dere få litt innblikk i hvordan det er å være "oss" Anonymkode: ab1dd...771 Hva var årsaken til at du begynte å ruse deg i starten? Ble du lurt inn i noe eller forsøkte du å rømme fra et traume? Har du gått i behandling? Håper det går bra med deg ❤️
Gjest Fallabella Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 Kjenner en nært ja å hos han er hjernekapasiteten borte. Det ville vært mer givende å kommunisert med en ape... Det mennesket jeg en gang kjente her et par hull som går langt inn i hodet som en gang var et par øyne å munnen sier bare meg, meg selv først så meg selv.. Synd enkelte overlever så harde liv så lenge da de bare er til bry både for seg selv og de rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå