AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Sendte det til fetteren min istedenfor.🤯 Videoen viser meg fingre i mens jeg tar på puppene osv..😣De har samme navn og trykte litt fort på send-knappen.. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 79b76...acf 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Sendte du det som sms siden du ikke kan slette den? Han har sikkert sett den allerede så bare lat som ingenting neste gang du ser han. Anonymkode: 414b6...1ab
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Du må forlate landet, skifte navn, farge håret og knuse mobilen!  Nei, men om dette er sant så får de be han slette det umiddelbart fordi du sendte til feil og gjemme deg under dynen noen dager. Ja, også blir det jævlig kleint under neste familiebesøk. Anonymkode: 40735...e07 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sendte du det som sms siden du ikke kan slette den? Han har sikkert sett den allerede så bare lat som ingenting neste gang du ser han. Anonymkode: 414b6...1ab Hun må jo si noe så han ikke tror hun mente å sende det til han 😂 Anonymkode: 40735...e07 5
GammelKaktus Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 Herlighet, alt folk gjør... Du for si du sendte feil, hvis ikke så blir det iallfall kleint. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #7 Skrevet 5. april 2020 Men hva var det? Du skriver først bilde og så video. Sendte du begge deler? Skal man først sende nakenbilder, bør man dobbelsjekke at man ikke sender det til noen som ikke skal motta de. Anonymkode: db71f...380 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #8 Skrevet 5. april 2020 Han skrev tilbake at han ikke så noe.. Og at han har gjort samme feil selv, tidligere. Han så aldri noe, så alt går helt fint nå!  (Var på snapchat) -ts Anonymkode: 79b76...acf 6
Voksenmann40+ Skrevet 5. april 2020 #9 Skrevet 5. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han skrev tilbake at han ikke så noe.. Og at han har gjort samme feil selv, tidligere. Han så aldri noe, så alt går helt fint nå!  (Var på snapchat) -ts Anonymkode: 79b76...acf Så bra! Tida vi lever i er proppa med muligheter for at sånt skjer. Sladrekjerringer som reker rundt og bretter ut hva de har sett, hørt og blitt fortalt, vil det alltid være. Men stadig flere huserer på ymse mobile innretninger som både kan sende og motta hva det måtte være. En uskrevet taushetsplikt er kanskje stadig mer utbredt blant oss som ikke er sladrekjerringer. Da han også sa at han hadde gjort samme feil er dere således i samme båt, og to gode eksempler på at sånt kan skje. Voksne folk burde slippe å ha angst for at verden går under dersom man trykker litt feil når man sender. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #10 Skrevet 5. april 2020 Jeg klarte den bomba ved å sende bilde av rompa i speilet til ett av mine barns lærer🙈🙈🙈. Huff så flaut Anonymkode: f31ae...c76
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #11 Skrevet 15. april 2020 Bare lat som ingenting. Anonymkode: d0b60...a64
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #12 Skrevet 15. april 2020 Haha samboeren min fikk en sånn snap en gang mens vi satt i sofaen, jeg så alt. 2 sek senere kom det en ny snap med «faen!! Jeg sendte feil!! Unskyld!!», kjæresten hennes hadde ganske likt navn som min samboer så det gikk visst litt fort i svingene 😂 Anonymkode: 64a7a...ee7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #13 Skrevet 15. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha samboeren min fikk en sånn snap en gang mens vi satt i sofaen, jeg så alt. 2 sek senere kom det en ny snap med «faen!! Jeg sendte feil!! Unskyld!!», kjæresten hennes hadde ganske likt navn som min samboer så det gikk visst litt fort i svingene 😂 Anonymkode: 64a7a...ee7 Hva skjedde så? Ble dere tent og hadde dere? Eller var det bare humoristisk? Anonymkode: d0b60...a64 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #14 Skrevet 15. april 2020 På 5.4.2020 den 23.33, AnonymBruker skrev: Jeg klarte den bomba ved å sende bilde av rompa i speilet til ett av mine barns lærer🙈🙈🙈. Huff så flaut Anonymkode: f31ae...c76 Haha, dette var dagens 🤣🤣🤣 hva sa læreren da? Anonymkode: 2de3b...919 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #15 Skrevet 15. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde så? Ble dere tent og hadde dere? Eller var det bare humoristisk? Anonymkode: d0b60...a64 Det var bare gøy 😂 ikke alle blir villdyr av å se et random kjønnsorgan vettu. Anonymkode: 64a7a...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #16 Skrevet 15. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var bare gøy 😂 ikke alle blir villdyr av å se et random kjønnsorgan vettu. Anonymkode: 64a7a...ee7 Det kan jo skape litt seksuell spenning og fantasi som bygger seg opp ved at dere sitter tett opp på hverandre, og ikke kjønnsorganet i seg selv. Men ja, det er vel enkelte av oss som er mer seksuelle enn andre. Anonymkode: d0b60...a64 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå