Gå til innhold

Bli med utlendinger man ikke kjenner hjem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

* Hva tror dere skjer dersom en ung kvinne blir med hjem til en utlending man møtte tilfeldigvis på oslo s for 30min siden (i ikke-ruset tilstand)?

* Kvinnen sier at hun har kjæreste. Utlendingen er hyggelig ellers og sier at vi kan dra hjem til han og slappe av i sofaen. At han er flink til å lage mat, og kan lage mat... Er det mulig at denne mannen kunne vært interessert i et vennskap eller å bare henge sammen, eller er det sånn at de alltid kun er interessert i sex?

* Det er vel veldig liten sannsynlighet for at noen voldtar noen i sin egen leilighet (som står i sitt eget navn) eller?

Anonymkode: 28f24...170

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt a!

Anonymkode: 02afd...854

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Darwin awards kandidat next

Anonymkode: bfe3f...1c0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Alt er såklart mulig, og den unge kvinnen bør helst takke nei til tilbudet og kun treffe han sammen med mange felles venner fra begge sider til de kjenner hverandre godt.

Anonymkode: 043d7...740

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du den samme personen som startet denne tråden?

"Hva syns du om Pakistanere og Syrere?"

Anonymkode: 3eb06...e70

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er ikke sikkert det blir voldtekt, men jeg har levd lenge nok til å skjønne at menn ekstreeemt sjelden bare vil "slappe av i sofaen" med fremmede damer, samme hvilket land de kommer fra.

Anonymkode: be8db...0a4

• Liker 14
Skrevet

Ville ha sagt nei. Det kan jo være en farlig situasjon

• Liker 4
Skrevet
På 5.4.2020 den 16.06, AnonymBruker skrev:

* Hva tror dere skjer dersom en ung kvinne blir med hjem til en utlending man møtte tilfeldigvis på oslo s for 30min siden (i ikke-ruset tilstand)?

* Kvinnen sier at hun har kjæreste. Utlendingen er hyggelig ellers og sier at vi kan dra hjem til han og slappe av i sofaen. At han er flink til å lage mat, og kan lage mat... Er det mulig at denne mannen kunne vært interessert i et vennskap eller å bare henge sammen, eller er det sånn at de alltid kun er interessert i sex?

* Det er vel veldig liten sannsynlighet for at noen voldtar noen i sin egen leilighet (som står i sitt eget navn) eller?

Bytt ut utlending med "fremmed" og vurder om det har noen betydning?  Å bli med noen hjem etter tredve minutter etter et møte på Oslo S er enten for sex eller knark.

• Liker 10
Skrevet

Det jeg lærte ganske tidlig i min karriere som kampsportutøver var ikke det å banke opp alle, men unngå situasjon som krevde bruk av fysisk makt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn har alltid en baktanke. De vll knulle. Dette bør alle kvinner ha fått meg seg opp gjennom oppveksten.

Anonymkode: ba25e...6ac

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bli med han hjem og gi oss en oppdatering på hvordan det gikk?

Anonymkode: 7a959...08e

• Liker 5
Skrevet

Suspekt, uansett nasjonalitet. Hva tror du ville skjedd dersom en av de mannlige hovedkarakterene i Exit hadde plukket deg opp i samme situasjon, liksom?

• Liker 2
Skrevet

Du bytter ut "utlendinger" med "fremmede" og svaret sier seg selv.

• Liker 4
Skrevet

Kvinner bør tenke på sin sikkerhet hele tiden og ikke gå til fremmede folks hus eller slippe fremmede inn hos seg.

Skrevet
På 5.4.2020 den 16.06, AnonymBruker skrev:

Ikke dra hjem med fremmede uansett hvilken nasjon de er fra. 

• Liker 5
Skrevet

🤪Hvor dum går det egentlig an å bli

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...