Kinksten Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Jeg får en del bilder tilsendt av forskjellige damer, og det er noe som virkelig tenner meg. Men det er en type bilder/videoer jeg rett og slett syntes er bare nasty - når man går for closeup av musa - rett inn i kjøttet. Jeg syntes faktisk ikke det er sexy overhodet, da vil jeg mye heller se fullfigur med sexy undertøy, pupper, rompe etc. Let's be honest - om man sprer beina og nesten kjører telefonen opp i vagina, så blir det ikke nødvendigvis bilder som er veldig vakre. Eller hva sier dere andre gutter? Jeg har aldri diskutert akkurat den biten der med kompiser, til tross for at mye annet blir snakket om. Og til dere jenter - tror/syntes dere selv det er sexy? 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Nei, jeg syns ikke det ser bra ut i det hele tatt. Er helt enig med deg. Men er helt sikkert mange som liker det.. Anonymkode: c0c20...25f 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Min partner elsker å få sånne bilder, uforståelig for meg som virkelig ikke synes ei fitte ser fin ut på nært hold. Anonymkode: bafcf...a28 4
Scoops Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Jeg vet bare med meg selv at jeg aldri kunne funnet på og sendt ett sånt bilde,eller tatt det for den slags skyld,det blir jo bare så usexy som du får det til. Da tar jeg heller sånn annet som du sier,helfigur med noe fint undertøy eller pupper eller noe.. 2
Daman90 Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 7 minutter siden, Kinksten skrev: Jeg får en del bilder tilsendt av forskjellige damer, og det er noe som virkelig tenner meg. Men det er en type bilder/videoer jeg rett og slett syntes er bare nasty - når man går for closeup av musa - rett inn i kjøttet. Jeg syntes faktisk ikke det er sexy overhodet, da vil jeg mye heller se fullfigur med sexy undertøy, pupper, rompe etc. Let's be honest - om man sprer beina og nesten kjører telefonen opp i vagina, så blir det ikke nødvendigvis bilder som er veldig vakre. Eller hva sier dere andre gutter? Jeg har aldri diskutert akkurat den biten der med kompiser, til tross for at mye annet blir snakket om. Og til dere jenter - tror/syntes dere selv det er sexy? enig, har aldri forstått meg på dette. en av exene mine sendte close upp bildet av leppene sine og tok bildet av rævhullet sitt. for å si det sånn sendte ikke flere nudes med henne 1
Kinksten Skrevet 5. april 2020 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min partner elsker å få sånne bilder, uforståelig for meg som virkelig ikke synes ei fitte ser fin ut på nært hold. Anonymkode: bafcf...a28 Ber han spesifikt om det, eller er det mere sånn at han er glad for å få whatever? Men klart, there is an ass for every seat.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #7 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, Kinksten skrev: Ber han spesifikt om det, eller er det mere sånn at han er glad for å få whatever? Men klart, there is an ass for every seat. Han ber spesifikt om det ja, jeg sender nemlig sjelden det pga jeg synes det er så stygt, men hender ofte han ber om det, og ingen tvil om at han tenner på det altså. Anonymkode: bafcf...a28 2
Butternut Skrevet 5. april 2020 #8 Skrevet 5. april 2020 Det er noe sprengt kjøttkake over det hele.. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #9 Skrevet 5. april 2020 Det er nok cirka like fint for deg som det er for majoriteten av jenter å få et dick pic. Ikke sexy. Anonymkode: d15fb...7cc 26
Hr. Aktiv Skrevet 5. april 2020 #10 Skrevet 5. april 2020 Nå plages jeg hverken med puppebilder eller vaginabilder så jeg slipper å tenke på det da. Men jeg liker et helkroppsbilde mye bedre enn en liten bit av henns kjønnsorgan ja.
Kinksten Skrevet 5. april 2020 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok cirka like fint for deg som det er for majoriteten av jenter å få et dick pic. Ikke sexy. Anonymkode: d15fb...7cc Kvinnekroppen vinner over mannekroppen every time. Men hva gjelder closeup av kjønnsorgan, så tror jeg faktisk menn vinner estetikk-konkurransen. (Men jeg skjønner hva du mener) 12
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #12 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok cirka like fint for deg som det er for majoriteten av jenter å få et dick pic. Ikke sexy. Anonymkode: d15fb...7cc Spot on! Hvorfor tror dere menn at dickpics er sexy? 🤔 Det er så turn off. Anonymkode: 40799...2a8 11
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #13 Skrevet 5. april 2020 Finnes ikke noe mere tennende enn pussy! Anonymkode: b0e3a...be5 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #14 Skrevet 5. april 2020 Skjønner godt d er ekkelt å se på hvis det er mye kjøtt 😂 en stram mus som er delikat er delikat uansett hvor mye man zoomer.. men lite vits i å ta så closeup bilde at man ikke ser kroppen rundt . Er jo ofte helheten som er pent å se på. Veldig mange damer sender ikke nudes det hele tatt, så får du noe skal du slutte å klage. Be henne zoome litt ut, få med litt lår etc.. er jo ikke verre enn d. Si du vil se mere av henne i bildet ..😉 Anonymkode: 661b6...484 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #15 Skrevet 5. april 2020 Kjønnsorganer er ikke fine på noe kjønn, og closeups er bare turn off. Anonymkode: f4c8f...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #16 Skrevet 5. april 2020 16 minutter siden, Kinksten skrev: Jeg får en del bilder tilsendt av forskjellige damer, og det er noe som virkelig tenner meg. Men det er en type bilder/videoer jeg rett og slett syntes er bare nasty - når man går for closeup av musa - rett inn i kjøttet. Jeg syntes faktisk ikke det er sexy overhodet, da vil jeg mye heller se fullfigur med sexy undertøy, pupper, rompe etc. Let's be honest - om man sprer beina og nesten kjører telefonen opp i vagina, så blir det ikke nødvendigvis bilder som er veldig vakre. Eller hva sier dere andre gutter? Jeg har aldri diskutert akkurat den biten der med kompiser, til tross for at mye annet blir snakket om. Og til dere jenter - tror/syntes dere selv det er sexy? Ikke si sånt da! Damene har komplekser nok rundt kjønnsorganet sitt fra før. Nå ødelegger du jo bare enda mer for oss som faktisk elsker closeupbilder av musa. Anonymkode: a093c...364 6
Kinksten Skrevet 5. april 2020 Forfatter #17 Skrevet 5. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spot on! Hvorfor tror dere menn at dickpics er sexy? 🤔 Det er så turn off. Anonymkode: 40799...2a8 Tja, du får lage en egen tråd å spørre om det da
Gjest Warrior Skrevet 5. april 2020 #18 Skrevet 5. april 2020 Det ser ikke akkurat fælt ut. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjønnsorganer er ikke fine på noe kjønn, og closeups er bare turn off. Anonymkode: f4c8f...4d6 Jo!
Kinksten Skrevet 5. april 2020 Forfatter #19 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke si sånt da! Damene har komplekser nok rundt kjønnsorganet sitt fra før. Nå ødelegger du jo bare enda mer for oss som faktisk elsker closeupbilder av musa. Anonymkode: a093c...364 Så vi skal leke Keiserens nye klær? Eventuelt struts? Hva enn man ikke får beskjed om, er ok, selv om majoriteten mener det motsatte? 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #20 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, Kinksten skrev: Så vi skal leke Keiserens nye klær? Eventuelt struts? Hva enn man ikke får beskjed om, er ok, selv om majoriteten mener det motsatte? Hæ? Anonymkode: a093c...364 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå