Gå til innhold

Besøk av familien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg sliter litt i disse tider om hvor grensen går for å ta imot besøk av nær familie. Stort sett er familien til meg og min samboer enige om å begrense besøk nå, og heller ha kontakt på tlf. Jeg sliter imidlertid litt i forhold til min mor og hennes samboer. Har prøvd å snakke med henne og sagt at vi ønsker å begrense besøk nå. Jeg og samboeren min er begge i rissikogruppen, og vi jobber begge i samfunnskritiske stillinger hvor vi er utsatt for smitte på jobb. Vi ønsker å holde oss friske slik at vi kan gjøre nytte for oss på jobb, og vi ønsker ikke å smitte noen i familien vår. Min mor kjenner nok på brakkesyken, og hun kommer oftere på besøk til oss nå, enn det hun gjør til vanlig. Og hun sier ikke fra på forhånd. Sier hun trenger å treffe folk. Når hun står på døra er det vanskelig å ikke slippe henne inn, og hun er ikke den som bare kommer en kjapp tur innom. Jeg forstår henne, at det kan bli lange dager. Hun forstår imidlertid ikke oss og at vi ønsker avstand nå. Jeg føler meg jo kjip som ikke har lyst til å treffe min mor, men det er jo på grunn av situasjonen vi er oppi akkurat nå. Hun er også i risikogruppen, og det er jo for å skjerme henne også.

Anonymkode: b72c1...f93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva lurer du på?

Min mening er vertfall at dere burde unngå å besøke hverandre.

Anonymkode: d0aa2...aa5

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva lurer du på?

Min mening er vertfall at dere burde unngå å besøke hverandre.

Anonymkode: d0aa2...aa5

Jeg synes bare det er så forbaska vanskelig at hun plutselig står på døra, når jeg har sagt at vi bør unngå å besøke hverandre nå. 

TS

Anonymkode: b72c1...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...