AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #21 Skrevet 7. mai 2020 Nå ble jeg litt skremt, for dette har jeg tenkt å gjøre Anonymkode: 5494b...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #22 Skrevet 7. mai 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her igjen. Tusen takk for alle svar! Så dere anbefaler altså ikke å gjøre det? Selv ikke hos noen såpass anerkjente som Silje Austnes på Beth’s Beauty? Hva ville dere ellers anbefalt for å smoothe ut under øyet? Har et svakt søkk og litt fine linjer som blir spesielt synlig hvis jeg bruker concealer. Ville hatt det helt glatt og fint under øyet Anonymkode: 10a0d...841 Som jeg skrev tidligere: mesotherapi.... det blir sprøytet inn under huden. Det består av hyaloronsyre og vitaminer... det hjelper det, sammen med botox på kråketærne så er flere år tatt vekk under øya mine... Anonymkode: ee551...0ef
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #23 Skrevet 7. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev tidligere: mesotherapi.... det blir sprøytet inn under huden. Det består av hyaloronsyre og vitaminer... det hjelper det, sammen med botox på kråketærne så er flere år tatt vekk under øya mine... Anonymkode: ee551...0ef Hjelper dette mot rynker under øynene? Hvor mange behandlinger trengte du før du så en god forskjell? Hvilken mesotherapiblanding fikk du? Hvor fikk du gjort dette hen? Anonymkode: 84e33...31c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #24 Skrevet 7. mai 2020 Jeg gjorde det nettopp. Det hjalp veldig synes jeg. Få de til å bruke butt nål når de legger den. Anonymkode: 0482a...bd6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #25 Skrevet 7. mai 2020 På 6.5.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev: 10 år? Det oppløses vel i løpet av noen mnd? Anonymkode: 56646...fac Har tatt juvederm i øvre leppekant 3 ganger, nå er det 3 år siden sist og det er filler der enda. Anonymkode: dd181...ec1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #26 Skrevet 7. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelper dette mot rynker under øynene? Hvor mange behandlinger trengte du før du så en god forskjell? Hvilken mesotherapiblanding fikk du? Hvor fikk du gjort dette hen? Anonymkode: 84e33...31c Glatter jo ut litt. Vet ikke hvilken blanding. Tar bare å sprøyter inn litt hver 4.-5. mnd. Det går ut såpass raskt. Hun mente jeg ikke hadde nok søkk til å ta tear trough beh, og sa det ville se stivt ut på en måte. Så derfor Meso. Det tok forresten et års omtrent før venninnen min begynte å se normal ut etter mislykket tear trough. Anonymkode: ee551...0ef
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #27 Skrevet 10. mai 2020 On 5/6/2020 at 12:10 AM, AnonymBruker said: Ikke under øynene, nei. Der er det ikke mye til bevegelse (i områder med bevegelse forsvinner filleren raskere). Alle behandlere som jeg har snakket med her i Norge kommer med det samme koret om at filleren løser seg opp i løpet av få måneder. Men jeg har fortsatt filler under øynene etter 10 år. Hvis du søker på nettet (feks amerikanske og engelske nettsider) vil du finne folk som har opplevd det samme. Ganske mange også faktisk. Mange har forsøkt å løse opp filleren med hyalase. Hyalasen har tatt bort filleren, men også ødelagt det naturlige vevet. De har altså fått mer rynker. Ikke tro at dette er en ukomplisert behandling. Hvis du angrer deg og prøver å fjerne den med hyalase, kan du risikere å se mye verre ut enn det du gjorde FØR du satte filleren til å begynne med. Jeg gjentar; IKKE gjør dette. Anonymkode: 84e33...31c Jeg har også fremdeles fillers i leppene selv om jeg bare fylte èn gang for 2 år siden. Får fremdeles spørsmål om jeg har forstørret leppene. Om det meste av filleren er ute kan det uansett som du sier oppstå varige endringer, så selv om man tenker fillers er greit siden det varer så kort bør man være obs på det. Anonymkode: 8b658...d0a 2
EAS2020 Skrevet 15. mai 2020 #28 Skrevet 15. mai 2020 På 5.5.2020 den 17.51, AnonymBruker skrev: Hei. TS her igjen. Jeg har vurdert Eger Skin Clinic, Vanity Beauty Clinic (Sol Elise) og Beths Beauty, alle i Oslo. Har ikke prøvd noen av de før, men ser de får mye god respons på nett. Hvis noen har gode erfaringer med tear trough behandlere så gjerne tips meg! Enten på disse klinikkene eller andre i Oslo - Vestfold området. Takk! Anonymkode: 10a0d...841 Hei! Har god erfaring med både Eger og Beths. Profesjonelle, dyktige og følger opp på en god måte. Vanity Clinic derimot bør du styre unna. Har selv en skikkelig kjip opplevelse der og måtte tilbake for å rette opp. Måtte betale for dette selv om det var de som hadde feilbehandlet meg. Ble behandlet ekstremt uprofesjonelt og dårlig der. Virker som de er hyggelige helt til noe går de i mot.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #29 Skrevet 15. mai 2020 På 6.5.2020 den 0.10, AnonymBruker skrev: Ikke under øynene, nei. Der er det ikke mye til bevegelse (i områder med bevegelse forsvinner filleren raskere). Alle behandlere som jeg har snakket med her i Norge kommer med det samme koret om at filleren løser seg opp i løpet av få måneder. Men jeg har fortsatt filler under øynene etter 10 år. Hvis du søker på nettet (feks amerikanske og engelske nettsider) vil du finne folk som har opplevd det samme. Ganske mange også faktisk. Mange har forsøkt å løse opp filleren med hyalase. Hyalasen har tatt bort filleren, men også ødelagt det naturlige vevet. De har altså fått mer rynker. Ikke tro at dette er en ukomplisert behandling. Hvis du angrer deg og prøver å fjerne den med hyalase, kan du risikere å se mye verre ut enn det du gjorde FØR du satte filleren til å begynne med. Jeg gjentar; IKKE gjør dette. Anonymkode: 84e33...31c Da er det ikke fillere, men at du blir ti år eldre.... Det er fysisk umulig for en filler som de bruker i Norge å vare i 10 år 😂 Anonymkode: decf4...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #30 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har tatt filler under øynene flere ganger og alltid vært fornøyd. Det samme med andre steder i ansiktet. Går til plastisk kirurg, vet ikke om det har noe å si. Anonymkode: 75bfb...e9a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #31 Skrevet 15. mai 2020 4 timer siden, EAS2020 skrev: Hei! Har god erfaring med både Eger og Beths. Profesjonelle, dyktige og følger opp på en god måte. Vanity Clinic derimot bør du styre unna. Har selv en skikkelig kjip opplevelse der og måtte tilbake for å rette opp. Måtte betale for dette selv om det var de som hadde feilbehandlet meg. Ble behandlet ekstremt uprofesjonelt og dårlig der. Virker som de er hyggelige helt til noe går de i mot. Dette høres ut som hudspesialisten i trheim . En klinikk som bør styres unna !! Anonymkode: 005bc...528
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #32 Skrevet 16. mai 2020 Noen som utfører dette i Trondheim, som er flinke? Anonymkode: 5494b...9b6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #33 Skrevet 18. mai 2020 På 16.5.2020 den 22.36, AnonymBruker skrev: Noen som utfører dette i Trondheim, som er flinke? Anonymkode: 5494b...9b6 Vertfall ikke gå til hudspesialisten ! Anonymkode: 005bc...528
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #34 Skrevet 18. mai 2020 Jeg er veldig fornøyd med Aleris på Majorstuen☺️ Jeg er selv kunde hos de kjente salongene i Oslo, men slike inngrep gjør jeg hos erfarne folk. Føler meg litt tryggere når det er leger og kirurger i samme firma. Nå er det snart 2 år siden sist jeg fikk en TT-behandling og har ikke trengt en ny påfyll enda. Anonymkode: f9c8b...e72
Edie Skrevet 19. mai 2020 #35 Skrevet 19. mai 2020 Ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, avsporinger og brukerangrep. Edie, adm. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #36 Skrevet 19. mai 2020 Jeg har gjort dette for 3-4 år siden og var/er veldig fornøyd! Filleret, ihvertfall det jeg brukte (en type Juvederm), varer ca 2 år sies det, men for min del sitter det fremdeles ganske mye igjen. Ser helt naturlig ut. Vær oppmerksom på at all fillerbehandling i ansiktet, spesielt i områdene rundt arteriene som leder til øyet, kan føre til permanent blindhet. Man bør derfor kun få utført dette hos kvalifiserte leger med god kunnskap i anatomi. Anonymkode: afcb6...587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå