AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Kan dere som har familier der et av familiemedlemmene er i isolasjon, fortelle hvordan dere gjennomførte det? Vi andre er naturligvis i karantene. Men jeg vil tro vi er i karantene sålenge vi gjør tiltak hjemme. Dersom noen av oss får symptom, skal vi automatisk i isolasjon da? (har prøvd å finne gode kilder på dette uten hell). Vi har egen håndsåpe, tannkrem og tørkle til vedkommende i isolasjon. Ønsker flere gode løsninger. Takk Anonymkode: 45be4...ddc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Sjekk nfi.no. alt står der Anonymkode: 420e4...7d5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 fhi skriver ikke så mye om det, nei. Anonymkode: 45be4...ddc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Har bare klart å unngå smitte når personen i isolasjon kun er på sitt eget rom, ikke bruker kjøkken og bad i det hele tatt. Dvs jeg ordnet dusj på en annen måte og lot den syke ha badet og 2 etg for seg selv. Gikk ikke inn på rommet, plasserte mat i gangen utenfor, og den syke var veldig påpasselig med å ikke ta på ting, ha døra åpen til, eller oppholde seg i gangen, som da ble som en slags sluse. Det var tidligere, ved en influensa jeg bare ikke hadde tid til å få. Ved å dele hus, og bare vaske ting og prøve å være forsiktig har vi smittet hverandre hver gang. Anonymkode: 856bc...45f
Anbefalte innlegg