AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Vi er usikre på hva som er riktig å gjøre. Hun vil gjerne komme og trenger pengene, har fått masse avbestillinger etc. Men så er det dette med smitte da. Hva gjør dere andre nå i disse Korona tider? Anonymkode: 171e8...314
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Vi vasker selv nå, har hatt nedvask av flere rom, liker å ha noe å gjøre når man har så mye fritid som man har nå. Betaler vaskehjelpen som vanlig. Vi sitter godt i det, så vil bidra til at andre også klarer seg godt gjennom dette. Anonymkode: 2bb1f...e9e 8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi vasker selv nå, har hatt nedvask av flere rom, liker å ha noe å gjøre når man har så mye fritid som man har nå. Betaler vaskehjelpen som vanlig. Vi sitter godt i det, så vil bidra til at andre også klarer seg godt gjennom dette. Anonymkode: 2bb1f...e9e Vi har ikke god tid i det hele tatt. Mannen jobber i helsevesenet og jeg er permittert og gravid hjemme med to barn, så det hadde vært deilig med en vask nå merker jeg. TS Anonymkode: 171e8...314
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Vi har fortsatt vaskehjelp. Jeg tenker at hun går jo rundt og styrer med såpe hele tiden når hun er her, så grenser for hvor mye smitte hun kunne lagt igjen. Anonymkode: 28a88...62d 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har fortsatt vaskehjelp. Jeg tenker at hun går jo rundt og styrer med såpe hele tiden når hun er her, så grenser for hvor mye smitte hun kunne lagt igjen. Anonymkode: 28a88...62d ja det er sant, det hadde jeg ikke tenkt på... ts Anonymkode: 171e8...314
Drizzt Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 På 5.4.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev: Vi er usikre på hva som er riktig å gjøre. Hun vil gjerne komme og trenger pengene, har fått masse avbestillinger etc. Men så er det dette med smitte da. Hva gjør dere andre nå i disse Korona tider? Anonymkode: 171e8...314 Nei. Fremmede får ikke komme inn i huset nå.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Jeg har ikke vaskehjelp, men vurderer det sterkt nå! Det blir så skittent hjemme av at alle er så mye hjemme 🙈 Jeg tenker at en rengjører vet da virkelig hvordan vaske hender. Og ville stolt mer på at det blir skikkelig rent av noen som kan det Anonymkode: 075c1...938
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 Kjenner en som er vaskehjelp, og alle kundene har avlyst de siste ukene. Anonymkode: 2d05b...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå