Gå til innhold

Er det normalt å bli sliten av barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg aldrig får hvile ut hverken med søvn eller om dagene. Enten er jeg på arbeid eller så har jeg unger. Kona er i mental dårlig form og klarer bare å ha minste barnet alene. Når jeg er hjemme må jeg oftest ha begge og det inkluderer alt annet av gjøremål i og rundt huset.

Er person som alltid har måttet ha tid for meg selv, noe jeg kan glemme nå. Spesielt i korona tidene når jeg ikke kan kjøre dem i barnehagen ved fridag (jobber turnus med 12-14t vakter). Får aldrig hvile ut, så jeg lurer egentlig på hvordan dere som er alene med unger og jobber takler dette over tid?

Anonymkode: 3f536...b5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ganske normalt. Ville nok jobbet litt med tankene mine tror jeg. Sortere litt. Hva blir du sliten av, hvorfor blir du sliten av det, er det noe du kan gjøre anerledes?

For meg så gir det meg energi å være sammen med barna 🙂

Anonymkode: a3237...732

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke sliten av datteren min, men jeg skal innrømme at det noen ganger blir en utfordring og kræsj. Hvis jeg har veldig behov for å sette meg ned med en kaffe, er det ofte da hvor hun helst ikke vil leke alene, se på tv eller at hun rett og slett trenger meg. 

Når hun sovner om kvelden klarer jeg ikke bare gå, jeg må ligge litt og kose litt 😂

Anonymkode: c9ab0...8e7

AnonymBruker
Skrevet

Noen får energi av å være sammen med barna sine, andre (inkludert meg) blir mer slitne. Ingen fasit og ingen er «bedre» enn andre. 
Livet er intenst nå, og det er viktig at også du får litt pause, slik at du kan fortsette å være en god pappa. 
Heldigvis skal vi tilbake til normalen, men ja, det er normalt å bli sliten av barna sine.

Anonymkode: eac35...0ed

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke prøve litt psykolog da om dere sliter? 

Anonymkode: 91b16...99e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...