Gå til innhold

Kåte kristne jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siste året på gymnaset (mange år siden) ble jeg kjent med en kristen jente. Min mor og hennes mor jobbet sammen, så jeg kjente litt til familien, og de var utpreget "gladkristne". Vi ble godt kjent som venner, og tilbragte en del tid sammen. En dag, hjemme hos henne, kom vi inn  på temaet sex. Hun fortalte åpent og engasjert om sine preferanser og nysgjerrighet, og viste seg å ha litt erfaring. Men som god kristen hadde hun ett prinsipp: ingen fikk pule henne i fitta. Den skulle hun spare til hun ble gift. Praten gikk over i klining og plutselig var vi begge nakne. Hun var helt vill! Hun slukte kuken min og kjørte en finger opp i rompa mi. Så fuktet hun rumpehullet og tredde seg ned på. Hun hylte som en ulv når hun kom og jeg fylte rompehullet hennes. Men fitta fikk jeg ikke røre, det var kun hun selv som maserte klitten.

Noen uker etter lurte hun på om jeg kunne tenke meg være med på en tjeneste. Hun hadde en helt uerfaren venninne, som hun ville lære å suge kuk. Og om jeg ville være med som "prøvedukke". Jeg fikk beskjed om å forholde meg passiv og ikke "røre noe". Greit for meg. Vi møttes hjemme hos henne og raskt var vi nakne. Jeg ble plassert ned i sofaen og begge 2 hev seg over kuken min. Her ble det forsket og veiledet og jeg gav også mine innspill. Venninnen stod på alle 4 i sofen og sugde så godt hun hadde lært. Da gikk venninnen min bak henne, fuktet rumpehullet og puttet en finger inn samtidig som hun maserte klitten. Hun kom som en kanon, og da gikk også min kanon av. 

Vi hadde mye sex den vinteren, men jeg fikk aldri pult fitte. Denne skulle de spare til ektemannen. Ellers var de helt ville. Jeg pulte rumpe, munn, mellom pupper, i kne- og albueledd, mellom tær. Jentene koste også med hverandre, men det var kun de som fikk ta på hverandre sine fitter. Der fikk ikke jeg slippe til.

De fortalte om mye slik sex i ungdomsmiljøet i kirka. Homofili var ikke uvanlig, men som et ledd i å forberede hverandre til god sex i et hetrofilt ekteskap. 

Andre som har erfaringer med at kristne er noen kåte "ulver i fåreklær"?

Til dere haters: dette er verken en runketråd eller fantasi. Det her en reell erfaring.   

Anonymkode: 75958...548

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sangen "Frøken bibelstripp" kom vel ikke utav det blå.

Anonymkode: 3037a...66d

Skrevet

Jaja, og hva kan vi lese ut fra dette ?

Du ville blitt en god storyteller i Cats og aktuell Rapport 😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja.. jeg har hørt lignende blant muslimene.

Men du skal ha for livlig fantasi. :) 

Anonymkode: 25687...f3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send fantasiene dine til Cupido.

Anonymkode: 5c9a7...37a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare fantasi. Har vært i et kristent miljø. Ingen drev på slik du skriver.

Anonymkode: 12aef...e30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HALLO, han sier jo

Til dere haters: dette er verken en runketråd eller fantasi. Det her en reell erfaring.   

Da MÅ det jo være sant! Stol litt på anonyme brukere med en sextråd da...

Anonymkode: eaa38...b95

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...