AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Hei, Håper det er ok å spørre her ellers kan mod flytte tråden? Har testa instagram litt nå i helgen og synes det er litt forvirrende for en noob som meg. Feks så fikk jeg varsel fra en person jeg følger som hadde postet en kort video,da jeg så videoen så var det mulig å sende melding via video men plutselig var videoen slutt og jeg fant den ikke igjen på på profilen som sendte den. Var det en video personen sender og som kun kan ses 1 gang så slettes den? Noen tips for en nybegynner? Anonymkode: ca9f5...b45
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Det var ikke en story da? Varer 24 t ev. kortere hvis den slettes. Kommer øverst i feeden eller på profilbildet til personen inne på sida til vedkommende. Du kan se den flere gang hvis den ikke er borte. Anonymkode: 0f133...8c7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Mulig story....men som sagt nybegynner så vet ikke hva story mulighet er jeg 😕 Video varsel var mange timer gammel da jeg åpnet så rart at den ble slettet akkurat etter jeg hadde sett den og skulle se igjen. Den er ikke tilgjengelig i feeden eller via profilbilde heller så er nok slettet da ja. Ikke at videoen er viktig å se igjen men sliter å skjønne hvordan instagram fungerer.....kun hatt facebook tidligere. Anonymkode: ca9f5...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå