AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Jeg blir fort kåt og søkkvåt. Kjenner dere menn mindre da under samleie? Evt tips? Føler jeg kjenner litt mindre🤔 Blir også flau av dette, og at det kommer plaskelyder når han leker med fingrene på meg, siden jeg er så våt. Er det turnoff? Anonymkode: 2d3ba...bbd
Scoops Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Jeg har samme "problem" som deg,og føler det er negativt med tanke på at de føler mindre da,men samtidig tenker jo jeg at det må jo være ett veldig positivt tegn og,for da er det jo tydelig at man er veldig kåt liksom 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Følger denne! Er i helt lik situasjon. Jeg spruter skikkelig når jeg blir kjempe kåt. Og var jeg ikke våt nok fra før av, blir jeg er dam. Syntes det er flaut å måtte tørke meg før jeg setter meg på han. Så er nysgjerrig på dette jeg også🤭🤭 Anonymkode: 99660...547 3
*Mocca* Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Før trodde jeg det var et problem, fordi eksen kommenterte det. Har lært etterpå at alle menn jeg har vært i kontakt med sier at det kan aldri bli for vått. Jo våtere jo bedre 4
Tiuren Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Ikke noe problem for meg, jeg ville sett på det som ett pluss Men menn kan nok og være forskjellige, så jeg kan ikke svare for alle... 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 Ja, som mann mener jeg det er en utfordring. Nå har ikke jeg verdens største penis, men blir det for glatt i sporet, så blir det mindre følsomt. Det må være litt friksjon. Men det er ekstremt pirrende med søkkvåte fitter, så det veier stort sett opp. Anonymkode: 17c30...97a
jabx Skrevet 5. april 2020 #8 Skrevet 5. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir fort kåt og søkkvåt. Kjenner dere menn mindre da under samleie? Evt tips? Føler jeg kjenner litt mindre🤔 Blir også flau av dette, og at det kommer plaskelyder når han leker med fingrene på meg, siden jeg er så våt. Er det turnoff? Anonymkode: 2d3ba...bbd Dette har det vært andre tråder om i det siste. At dama blir veldig våt er ekstremt bra. Føles skikkelig deilig. Så der er du heldig etter min mening. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #9 Skrevet 5. april 2020 Mann her. Jeg har opplevd det. Plaskelyder er turn on, hele tiden. At hun var veldig våt under forspill, fingring og oralt, også veldig bra. Under penetrering kunne det bli for mye, men det var bare å ha en klut i nærheten. Det er også sånn at ikke all fuktighet har samme friksjon og egenskaper, så det kan f.eks være større sjanse for å bli sår om det er veldig vått. Anonymkode: 0d6f8...c4a 1
TinaChristina Skrevet 5. april 2020 #10 Skrevet 5. april 2020 Er vel på samme måte som vi kvinner føler det når pikken er knallhard. Vi vet han er kåt. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #11 Skrevet 5. april 2020 Samme her, jeg bruker å tørke meg innimellom. Anonymkode: 020b8...709
intexus40 Skrevet 5. april 2020 #12 Skrevet 5. april 2020 Tro meg, at du blir plaskvåt er for oss menn veldig turn on. En skikkelig bektreftelse på at du tenner på meg og vil ha meg. Ikke tenk om han føler mindre osv.. kast hemningene og la deg rive med ! Jeg er selv på snittet utstyrt og selv om det kan bli litt mindre friksjon så har det null å si. Lydene, spenningen, og hvordan du som dame tenner på meg og viser hvor mye du koser deg.. Det er hva som er viktig for meg. 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #13 Skrevet 5. april 2020 Jo våtere, jo mer turn-on, jo mer bedre! Heller en søkkvåt enn en halvtørr! Dette er et gode dere har, og ikke noe dere skal skjemmes over! Dere skal være stolt av det! Anonymkode: 6aefa...8e4 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #14 Skrevet 5. april 2020 Kjenner jeg digget denne tråden. Har blitt våtere med årene men ikke noe sånn at jeg spruter. Pikken sklir lett ut under sex, men glir like lett inn igjen og den ertingen som oppstår er bare positiv. Synes det er kleint med klaskelydene som kommer i noen stillinger men det blir lettere når jeg vet at gutta heller vil ha meg våt enn tørr;) Anonymkode: bc53c...d19 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #15 Skrevet 5. april 2020 Jeg blir bare våtere med alderen og har begynt å squerte i tlllegg, gjerne opptil 3-4 ganger under økten. Er ekstremt kåt, men føler også at friksjonen blir borte... Anonymkode: df1cc...b0e
Pugha Skrevet 5. april 2020 #16 Skrevet 5. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir bare våtere med alderen og har begynt å squerte i tlllegg, gjerne opptil 3-4 ganger under økten. Er ekstremt kåt, men føler også at friksjonen blir borte... Anonymkode: df1cc...b0e Deilig med en våt fitte.deilig å slikke den tørr.smaker godt også. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #17 Skrevet 5. april 2020 Squirt er ekstremt pirrende. Dette renner sjelden inn i skjeden igjen, så det har ikke så mye å si for friksjonen. Anonymkode: 17c30...97a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #18 Skrevet 5. april 2020 Er ikke damene skikkelig våt så er det umulig å penetrere. Så ei våt dame er en forutsetning for god sex. Hvem vil gå tørrskodd når en skal bade. Kan tenke meg at menn med liten kan oppleve det litt kjipt med en søkkvåt, menn for min del vil jeg den skal være klar hele veien til cul de sac. Det er forskjell på en sosiss, en middagspølse og en falukorv. Det holder lenge med en falukorv, da blir en mett lenge. For å klare den må det være rikelig med saus. Anonymkode: ea222...317
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2020 #19 Skrevet 5. april 2020 Pittelitt bare, for lenge i den varmen og det våte blir man litt slappere, men ingen stort problem, jeg tørker bare av han, banker kuken forsiktig på venusberget et par ganger, det er et signal at den er på tur inn igjen! 😆 Nei, jeg er ikke mindre våt jeg heller, her renner det jevnt hele dagen... bruker Torky da, fordi Lambien setter seg så jæskla fast🙄
Resignert Skrevet 5. april 2020 #20 Skrevet 5. april 2020 Nei, det er ikke et problem at damer blir skikkelig våte. Bare deilig. Derimot er det et stort problem om de ikke blir det. Og glidemiddel er ikke en særlig bra løsning heller. Det føles kunstig, og man kan jo ikke unngå å tvile på tenningen til tørre damer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå