AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Vurderer å kjøpe en trampoline som er egnet for ungdomstrinnet, noen med tips? Pris betyr noe, men vil betale litt gor god kvalitet. Anonymkode: ff499...dee
Gjest Lawyam Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Kan dere ikke snart være ute og spille cricket, tennis, ringspill eller noe slikt også da. Fikse hagen...
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Kjøpte en stor trampoline på obs sist sommer. Den var skikkelig bra. Noe som også blir mye brukt (for voksne og barn) er oppblåsbar jacuzzi. Så det anbefales på det varmeste. Anonymkode: 4160c...908 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 De må da kunne klare å aktivisere seg selv. Anonymkode: 2283e...5e2 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Jeg kjøpte akkurat trampoline til mine på ni og ti. Har sagt nei til trampoline i fem år, men så at det trengtes litt "friskt blod" her hjemme grunnet corona-situasjonen. Ser at de har en oval og ganske stor på Obs til 3499,-, kan den være aktuell? Ellers selges det drøss av trampoliner på finn for tiden 👍🏻 PS: Trampolinen er godt brukt hver dag her hos oss, til og med av Fortnite-spillegale sønnen min😂 Anonymkode: d56e7...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #7 Skrevet 5. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte akkurat trampoline til mine på ni og ti. Har sagt nei til trampoline i fem år, men så at det trengtes litt "friskt blod" her hjemme grunnet corona-situasjonen. Ser at de har en oval og ganske stor på Obs til 3499,-, kan den være aktuell? Ellers selges det drøss av trampoliner på finn for tiden 👍🏻 PS: Trampolinen er godt brukt hver dag her hos oss, til og med av Fortnite-spillegale sønnen min😂 Anonymkode: d56e7...8a6 Det kommer ann på hvor du bor. Vi bor i Bergen å ønsket å kjøpe brukt. Men det lå få annonser ute,å de trampolinene så lå på finn.no ble alltid solgt etter bare noen få timer. Vi valgte til slutt å kjøpe trampoline fra lekekassen men den er "bare" 3 m. Litt liten til ungdommer. Anonymkode: d0d6e...5a8
Tatja Skrevet 5. april 2020 #8 Skrevet 5. april 2020 Jumpmaster 4,3 m fungerer meget bra for våre på 10 og 13. Kr 4999 inkl hjemkjøring fra Treningspartner, tok 5 virkedager før den var her.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #9 Skrevet 5. april 2020 Jeg har et barn som ikke har spurt om å gå ut i det hele tatt på flere uker. Trenger neppe trampoline her. Her er det nok med ipad, mobil og tv. Anonymkode: c8746...a14
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #10 Skrevet 5. april 2020 Takker for svar, sksl sjekke ut obs. Har lyst å ga den i hus til påske. Får se, men var ikke tenkt å kjøpe type ovs, europris etc. , men vil ha den nå... De har ps, pad, mac book, chrome book, TV, PC, telefon. Vil ikke at de skal sitte inne hele viruset 🤔 Vi har en trampoline på 3,5 og den er alt for lite, tenkte en oppgradering er på tide. Blir kanskje senere enn påske, bare en meter mer, på obs er kanskje ikke stort nok, må se den. Anonymkode: ff499...dee
Anbefalte innlegg