Laila Skrevet 18. juni 2005 #1 Del Skrevet 18. juni 2005 Kvinnelig hevn: Vært utro? Jeg sladrer ikke til damen din,men til veninnen hennes. Hatt meg på gress? Jeg leker deg i stykker med lovnader om sex.Pirrer deg opp. Når du er på det kåteste. Tar meg som selvfølge? Jeg sier ja til å gå ut med kameraten din.Som venn vel og merke. Utlevert sexlivet vårt til kamerater? Jeg snur ryggen til deg de fire neste månedene. Så jenter,hva er deres paybacks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 18. juni 2005 #2 Del Skrevet 18. juni 2005 Jenter som planlegger hevn er "quite a fucking thing..." Hadde heller foretrukket en knyttneve i trynet og et par brukne ribbein... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juni 2005 #3 Del Skrevet 18. juni 2005 Hevn fører sjelden noe godt med seg. Møter du en fyr som behnadler deg dårlig får du snakke med han, tilgi og håpe ting bedrer seg. Eller eventuelt bare gjøre det slutt og gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 18. juni 2005 #4 Del Skrevet 18. juni 2005 Hørtes litt amerikansk-såpe-aktig ut dette. Hva er det for noen typer du dater? Hvor gamle er dere? Har du vært single lenge? Jeg går ikke rundt og hevner meg, så jeg har ingen gode ideer til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 18. juni 2005 Det var ment som ironi da. Det er en kjent sak at kvinner har sine måter. Om ting var som dette i et forhold,så er det klart en må prøve å snakke ut om det.Og ikke drive å hevne seg. Ironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 18. juni 2005 #6 Del Skrevet 18. juni 2005 Å, jeg oppfattet ikke ironien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fra meg Skrevet 18. juni 2005 #7 Del Skrevet 18. juni 2005 om typen er utro m/en dame og hu viste at typen var min, hadde hu få seg en på tryne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå