Gå til innhold

Er alle på fjell eller skitur nå pga "koronafri"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får helt fnatt når jeg ser på fb eller aviser alle som er på fjelltur,skitur eller trener hjemme.Det virker som om alle bor rett ved skogen /fjellet eller bare kan ta med ungene ut i den store hagen.Når jeg leser her inne om den nye hverdagen til folk,skriver de at de er på 2 timers skog/fjelltur med barna eller med veninner hver dag.Jeg er ikke det og føler meg så mislykket.Jeg bor i en blokkleilighet midt i asfaltjungelen,og har heller ikke bil.Skal jeg gå en tur blir det på asfalt,hvis ikke må jeg gå lenger enn langt for å komme til skog/fjell.Eller er det sånn at de fleste som har bil kjører dit de skal gå tur?Bor de fleste med barn i enebolig eller rekkehus like ved naturen/turområde?

Etter koronaen tok over livene våre har folk blitt sånn som etter jul,da alle skal begynne et nytt liv ved å trene,spise sunt og trimme 6 dager i uken.De som er i karantene har aldri løpt så mye på fjellet som nå og de som er hjemme med barn har aldri gjort så mye flotte aktiviteter med sine barn som nå.Jeg kjenner det stresser meg men det vel fordi det er mer tungvint for meg.

Anonymkode: 7652c...9be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke å gå i marka,men ta med umgene i en park eller noe annet grøntområde?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kanskje ta bussen/ banen/trikken/toget hvis det ikke er mange på. Skjønner at du vil unngå det.

Du kan sykle ut i marka? Ta taxi?

Anonymkode: 7fa45...7b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor også i blokkleilighet, men gjør det beste utav det. Masse fine treningsvideoer som legges ut på nettet. Er bare å plukke seg noen. Det er gøy. :) 

Anonymkode: 3f1ac...0d9

AnonymBruker
Skrevet

For det første, det er langt ifra alle som er ute i naturen hver eneste dag! Du hører bare ikke fra de som knapt har vært utenfor døren de siste dagene, for det er ikke noe å skryte av. Selv bor jeg nær turstier, men har ikke vært ute på flere dager. 

For det andre, så er de med barn ute fordi alternativet er helt uutholdelig! Det ser kanskje koselig ut med turer på fjell og grilling av pølser i skogen, men TRO meg, mellom de «kosemose»-bildene som legges ut er det masse sutring og krangling. Det at Lasse nektet å ta på seg støvler og at Andrine fikk raserianfall fordi hun fikk gul kopp, er ikke noe som kommer så godt frem. 

Anonymkode: 1a080...004

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...