Djungelvrål Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 De er rettere og litt tynnere, ikke fullt så gule og de smaker MYE tammere enn før. Opplevd dette de to siste gangene jeg har kjøpt det, skuffet. Er mitt salte favorittsnacka.
Krysopras Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Merkelig! Jeg har også alltid elska de, men klarer de ikke lenger fordi de er blitt for salte...! Har ikke skifta kosthold sånn forøvrig.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Syns de smaker likt jeg. Anonymkode: a03dd...c03
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Smakssansen forandrer seg etterhvert som man eldes. Anonymkode: 5a28c...b84 1
Minya Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 (endret) On 4/5/2020 at 1:33 AM, Apocalypte said: De er rettere og litt tynnere, ikke fullt så gule og de smaker MYE tammere enn før. Opplevd dette de to siste gangene jeg har kjøpt det, skuffet. Er mitt salte favorittsnacka. Jeg har merka forskjell på den store og den lille pakka, har du prøvd å bytte størrelsen? Jeg synes den lille pakka inneholder flere rette og tynne, mens den store pakka for det meste har store og godt bua båger, med mye smak i. Du kan for øvrig også ha opplevd et dårlig produkt pga feil i produksjonen. Endret 6. april 2020 av Minya
Anonymburker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 Ikke merket forskjell. Men det er Olw Cheez ballz som er best!
Sokkar Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Etter at jeg prøvde kjøpmannens ostepop, blir ostepop aldri det samme. Men den får jeg ikke tak i lenger...
Djungelvrål Skrevet 6. april 2020 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2020 29 minutter siden, Sokkar skrev: Etter at jeg prøvde kjøpmannens ostepop, blir ostepop aldri det samme. Men den får jeg ikke tak i lenger... Liker faktisk First Price sine også en gang i blant, men de er veldig salte så det går med mye brus. 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå