Gå til innhold

Uheldig avlytting

Anbefalte innlegg

Gjest Tommy R.S.
Skrevet

...eller kanskje heldig.

Jeg, en mann i midten av 20åra, ble oppringt her en dag av en kompis. Tok telefonene men ingen svarte i andre enden, jeg repiterte hallo flere ganger uten svar. Jeg hørte i bakgrunnene latter og prat, hørte at det var mine venner som snakket sammen, 3stk var dei så vidt jeg vet.

Saken er den at jeg ble sittende å lytte, gjerne slemt av meg, men jeg forstod fort at samtalen dreide seg om meg, fikk høre så mye negativt om meg selv og utseende, oppførsel o.l. trodde virkelig ikke jeg var så mislikt bland det jeg kalte mine venner. Fikk også med meg at jeg skulle ha vært "slem" mot min tidligere samboer, noe som overhode ikke stemmer. Sånne rykter er spesielt farlige å spre ut blandt kjente.

Etter en 10minutters tid kom det plutselig svar, da vedkommende tilfelidig vis tittet på telefonen, hallo svarte jeg, og han blir helt stille, tenker nok på hvor mye jeg fikk med meg av det dei sa. Jeg sa bare inntressant samtale dere har. Vi kødda bare fikk jeg nervøst tilbake.... Tusen jævla takk var det siste de hørte fra meg.... så la jeg på.

Har kuttet kontakt og er nå sammen med en annen bekjentskaps krets hvor jeg stortrives, faktisk mye mer enn gamle gjengen.

Her en helg møtte jeg en av baksnakkerene på byen, har var pisse redd at jeg skulle gå fysisk til verks på han, noe som fristet veldig, men jeg hevet meg over deres lavmål i oppførsel. Nå er saken kjent innad i bekjendtskaps kretsen, og disse 3guttene er mer eller mindre for seg selv.... så de hadde jo alt å tape...

Koser meg egentlig nå jeg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Bra at du fant deg andre venner, da. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Baksnakking er det absolutt dårligste såkalte venner, og andre, kan drive med. Har man noe å ta opp med noen, så får man si det til den personen det gjelder! Og når man attpåtil ikke kan stå for det man har sagt. :roll:

Godt at du har funnet noen gode venner! :-)

Skrevet
Baksnakking er det absolutt dårligste såkalte venner, og andre, kan drive med. Har man noe å ta opp med noen, så får man si det til den personen det gjelder! Og når man attpåtil ikke kan stå for det man har sagt. :roll:

_:Nikke:

Skrevet

:Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Baksnakking er noe av det dårligste som finnes, ihvertfall mellom dem man trodde var venner! Kjempefint at du har fått deg andre, ekte venner. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...