Gå til innhold

Hva er det med afrikanske, søramerikanske og asiatiske damer og lange telefonsamtaler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opp gjennom livet tilfeldigvis bodd i hus som ikke er så godt isolerte, derfor har jeg ofte hørt hva naboene har holdt på med, spesielt hvis de er høyrøstede og DAMER. Mange av nabodamene mine har vært fra Ghana,Malaysia, Bolivia, Chile og Polen, og felles for de alle er at de har snakket i timesvis i tlf. Flere av de har holdt på i timesvis om kvelden og ofte til langt på natt. Jeg ser det også når jeg tar t-banen eller buss, ofte er det de utenlandske damene som prater i telefonen på utpust og innpust. Det er slitsomt å være nabo til mange av disse, men det må da være enda verre å bo sammen med de eller er mennene likedan? 

Anonymkode: 768c2...ed1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er fra andre land så har de kanskje ikke så stort sosialt nettverk her i Norge, og kompenserer med lange samtaler på telefon med familie og venner "hjemmefra"? 

Anonymkode: 18578...c9f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De kommer bare fra mer sosiale kulturer enn oss.

Anonymkode: 9ffef...871

• Liker 1
Skrevet

Afrikanere har stor familie med mange barn som de  skal oppdateres på, og jeg vet av egen erfaring at mange søramerikanere er ganske pratsomme, sosiale og familiekjære, derfor blir det mye telefonering rundt omkring. Alle har ikke den samme volumknappen så det som er normalt volum for de, oppleves høyt for en nordmann. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan skrive under på at mange menn er like ille som disse damene ja. Han ene naboen vår som underholdt flere naboer til langt på natt med hoiing og roping er akkurat flyttet for 2 uker siden. De nye er utlendinger også, men for en forskjell! 

Anonymkode: 3b327...ced

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Familytree skrev:

Du må kjøpe airPods

Har Bose med noisecanselling, men de tar ikke bort prating bare høye lyder

Anonymkode: 768c2...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...