Gullelefant Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Når tror dere stipendet kommer i April? Vi er vel ikke så heldige at den kommer før påske helgen?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 9 timer siden, Gullelefant skrev: Når tror dere stipendet kommer i April? Vi er vel ikke så heldige at den kommer før påske helgen? Det kommer etter påske. Tipper 14. April. Anonymkode: 48e0d...364 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 De ønsker nok å utbetale det før påske ettersom det er mange studenter som nå ikke vil få lønn. Noen har vært permittert fra den 12/03.. Det er i alle fall hva jeg tenker.. regner med det kommer noe mer informasjon ila dagen. I april betaler vi ut hele beløpet av det du har igjen av studiestøtten for vårsemesteret. Vi kommer med mer informasjon om dette i løpet av kort tid. Anonymkode: 5d3f8...238
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Det er som regel alltid dagen før den offisielle datoen, med mindre det er august eller januar - da kan det gjerne komme inn 10 dager før. Av og til får man utbetalt på en fredag (to eller tre dager før) hvis den 15. er enten søndag eller mandag. I dette tilfellet tipper jeg det blir tirsdag 14.april. Anonymkode: 8aa3d...a3e
Gullelefant Skrevet 12. april 2020 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2020 (endret) På 7.4.2020 den 12.54, TinyBean skrev: Takk for svar. Får jeg alt fra april, mai og juni samtidig mao? Var inne å sjekket nå. Er det vanlig å få stipend og lån i juni også? Ser i utbetalingene mine at jeg skal få 3000 mer enn jeg pleier i juni. Endret 12. april 2020 av Gullelefant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå