Gå til innhold

Treffer dere kjæresten? (Dere som ikke bor sammen)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten bor ikke sammen, men vi bor i samme by. Han er en av få personer jeg treffer i denne tiden. Jeg kysser han og har sex med han. Er det helt uhørt disse dager? Jeg tror faktisk ikke at jeg klarer å holde avstand til han, og det ville vært helt unaturlig å holde 2 meter avstand, det ville nok ingen av oss klart. 
Vi er begge selvsagt friske og ingen av oss er i risikogruppen. Treffer som sagt nesten bare han, og det samme gjelder for han, han treffer stort sett bare meg. 

Gjør vi noe galt? 

Anonymkode: e2d94...5f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg treffer også kjæresten. Vi treffes bare uten barn og har redusert møtene til en gang i uken. Forholdet må jo holdes ved like, er bare pga hensyn til barn vi ikke bor fast sammen.

Anonymkode: ee4f4...c57

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg treffer også kjæresten. Vi treffes bare uten barn og har redusert møtene til en gang i uken. Forholdet må jo holdes ved like, er bare pga hensyn til barn vi ikke bor fast sammen.

Anonymkode: ee4f4...c57

Ja, det tenker jeg også. Ingen av oss har barn, men vi er ikke på det stadiet at det har vært aktuelt å bo sammen ennå. Det er ikke helt det samme å snakke sammen på telefon eller videochat, så vi møtes 1-2 ganger i uka. Hadde hatt det uendelig kjipt om jeg ikke fikk treffe noen i disse dagene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett kjæresten min på over en måned siden jeg har vært veldig syk med Corona symptomer. Har kun sett hverandre et par minutter når han har satt mat på trappen min. 

Anonymkode: a98a8...af5

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har ikke sett kjæresten min på over en måned siden jeg har vært veldig syk med Corona symptomer. Har kun sett hverandre et par minutter når han har satt mat på trappen min. 

Huff, det høres vanskelig ut? Skjønner at hvis man er syk så må man holde avstand. Hvordan pleier dere forholdet når dere ikke får sett hverandre? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke video chat-muligheter? Telefon?

Anonymkode: 197d7...af9

Skrevet

Ja vi treffes. Må se henne 😎

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg treffer ikke kjæresten. Det er fordi jeg har omsorgen for 2 barn, og er redd jeg skal dra med noe smitte hjem :P

Anonymkode: 29212...9a4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke video chat-muligheter? Telefon?

Anonymkode: 197d7...af9

Joda vi har hatt masse kontakt på telefon, meldinger, messenger& snap, bare ikke noe fysisk. Rett før jeg ble dårlig av Coronalignende symptomer og måtte isolere meg, så var jeg bortreist i 3 uker så vi var sammen kun ett døgn før jeg ble syk og måtte isoleres. Vi har altså vært sammen et døgn på snart 7-8 uker😁 Hadde vi akkurat blitt sammen og jeg hadde vært veldig nyforelsket, hadde jeg ikke overlevd tror jeg. 

• Opprett ny...