AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Alle de som skal peke på andre og kjefte fordi folk er ute!! Som kommer med påstander uten å begrunne, og sluker alt fra media uten kildekritikk. Det er faktisk ikke portforbud! Man har lov til å gå ute! Vi blir oppfordret til å gå på kjøpesenter på shopping for å støtte opp bedriftene, så lenge man bruker sunn fornuft, ikke går ute når man er syk og holder avstand. Så drit i å kjeft på folk som er på kjøpesentrene når det faktisk er LOV OG OPPFORDRET TIL! VG skriver at oslo folk driter i rådene og folk sluker det for god fisk, mange som ikke bor i Oslo og ser hvordan det er selv! NEI det er faktisk ikke slik overalt i Oslo, det er kun en journalist som fikk tatt et blinkskudd fra en bestemt vinkel, og tenkte YES nå får vi klikk! For det er det det handler om, klikk for nettavisene som gir penger. Og folk sluker det rått! Dere er ikke eksperter! Ha tillit til myndighetene sier nå jeg. Hadde alle dere selvutnevnte eksperter faktisk vært det så hadde vel korona krisen allerede vært løst??? Anonymkode: ba606...f32 44
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Det er en del forstyrrede mennesker som plutselig tror at de kan gjøre en viktig jobb bak blendingsgardinene sine. Samt enkelte som er født 80 år for sent. Bare å ignorere. Anonymkode: f841d...ec4 25
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Det er noen som skriker veldig høyt ja, men jeg tror egentlig ikke det er så stor andel av befolkningen. Det bare virker sånn fordi de er så høylytte Anonymkode: e6406...328 16
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Også kommer de jo med helt syke påstander som at etter påsken så kommer det til å innføres portforbud,å da kommer de til fikse huset sånn at det ikke fysisk mulig å komme seg ut sånn at ingen bryter forbudet. Det er overhodet ikke realistisk at det kommer til å skje i norge,så sånne innlegg sprer kun frykt. Var også en som mente at millitære kommer til å henrette folk her i Norge,det kommer heller aldri til å skje! Synd at folk må spre sånt tull så folk blir livredde og får angst! Anonymkode: 92448...8bc 13
wintergirl Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 Også skal vi bare vente på den store katastrofen som vil ta livet av halve Norges befolkning. 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 Du høres like sint og hysterisk ut som det koronapolitiet du kritiserer. Hvorfor er alle så hissige her inne? Anonymkode: e1877...4a3 20
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du høres like sint og hysterisk ut som det koronapolitiet du kritiserer. Hvorfor er alle så hissige her inne? Anonymkode: e1877...4a3 TS her. Hvordan er jeg hysterisk? Jeg blir litt sint når folk slenger ut påstander og later som de er eksperter, men hysterisk er jeg ikke. Anonymkode: ba606...f32 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 Jeg lurer på hvor du har det fra at vi har blitt oppfordret til å dra på kjøpesenter? Anonymkode: 801b6...cf6 18
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #9 Skrevet 4. april 2020 Er mye verre med de som absolutt skal ufarliggjøre en krise som har ført til en hel (HEL!!!!) verden i Lockdown! Anonymkode: 4a522...c20 17
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #10 Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her. Hvordan er jeg hysterisk? Jeg blir litt sint når folk slenger ut påstander og later som de er eksperter, men hysterisk er jeg ikke. Anonymkode: ba606...f32 Når du formulerer deg med caps lock knappen på og slenger ut alle utropstegnene på en gang så høres du ganske hysterisk ut. Anonymkode: e1877...4a3 10
Kvepp Skrevet 4. april 2020 #11 Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvor du har det fra at vi har blitt oppfordret til å dra på kjøpesenter? Anonymkode: 801b6...cf6 Hadde du giddet å følge litt med i media så hadde du fått med deg samme infomasjon 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #12 Skrevet 4. april 2020 15 minutter siden, wintergirl said: Også skal vi bare vente på den store katastrofen som vil ta livet av halve Norges befolkning. Ja, det er jo veldig mye som tyder på at det skjer! Jeg husker ekkokammertråden som var for noen uker tilbake, da viruset først kom til Norge. Det var ikke måte på hvor enorme tall med døde vi skulle se innen nå, med både 20% og 40% av de smittede døde, og 60% og flere skulle bli innlagt. Heldigvis tok de grundig feil. Anonymkode: 2c1b1...e92 8
telms Skrevet 4. april 2020 #13 Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvor du har det fra at vi har blitt oppfordret til å dra på kjøpesenter? Anonymkode: 801b6...cf6 På pressekonferansen med justisministeren tidligere i uka, samt reportasje med henne på nyhetene senere der hun var i en klesbutikk og sa at vi skal holde hjulene i gang der vi kan, og derfor bør dra på shopping dersom man har penger og mulighet til det. 15
Irja Skrevet 4. april 2020 #14 Skrevet 4. april 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mye verre med de som absolutt skal ufarliggjøre en krise som har ført til en hel (HEL!!!!) verden i Lockdown! Anonymkode: 4a522...c20 Verden er ikke i lockdown. Endret 4. april 2020 av Irja 11
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #15 Skrevet 4. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo veldig mye som tyder på at det skjer! Jeg husker ekkokammertråden som var for noen uker tilbake, da viruset først kom til Norge. Det var ikke måte på hvor enorme tall med døde vi skulle se innen nå, med både 20% og 40% av de smittede døde, og 60% og flere skulle bli innlagt. Heldigvis tok de grundig feil. Anonymkode: 2c1b1...e92 Så du forstår ikke at hvis de ikke blir høye så er det tiltakene sin fortjeneste? Litt som hvis en bil kjører rett mot deg og du flytter deg. Grunnen til at bilen ikke traff deg var fordi du flyttet deg. Men du irriiiiiterer deg kanskje da også over hvorfor du gadd å flytte deg siden den ikke traff ? 😂 Snakk om logiske folk her. Anonymkode: 726eb...dcd 16
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #16 Skrevet 5. april 2020 Jeg merker både her og irl at folk er sløve og gir mer faen. Det provoserer meg voldsomt. Fjernundervisning og hjemmekontor, samt isolasjonen har vært svært krevende. Folk er permittert osv osv. Null respekt for oss. Vi kunne like gjerne vært på jobb og i bhg og skoler når folk driter i tiltakene. Men det kunne vi ikke. Frekt og bare helt sinnsykt respektløst Anonymkode: 687e3...4b9 9
Djungelvrål Skrevet 5. april 2020 #17 Skrevet 5. april 2020 Var du en av de som gikk som sild i tønne på Grunerløkka i dag TS? 8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #18 Skrevet 5. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mye verre med de som absolutt skal ufarliggjøre en krise som har ført til en hel (HEL!!!!) verden i Lockdown! Anonymkode: 4a522...c20 Så enig, det er de som er den største trusselen nå, men skjønner de det, nei! Trassige, egoistiske voksne. Skjønn det den som kan🤷🏻♀️ Anonymkode: 83a13...c93 4
wintergirl Skrevet 5. april 2020 #19 Skrevet 5. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo veldig mye som tyder på at det skjer! Jeg husker ekkokammertråden som var for noen uker tilbake, da viruset først kom til Norge. Det var ikke måte på hvor enorme tall med døde vi skulle se innen nå, med både 20% og 40% av de smittede døde, og 60% og flere skulle bli innlagt. Heldigvis tok de grundig feil. Anonymkode: 2c1b1...e92 Ja, de elsker dårlige nytt fremfor mer positive nyheter også. De bare venter og venter på at der skal bli italienske tilstander. Den dagen korona ikke herjer mer og hverdagen er tilbake til det normale og har vært det i 5 år, så kommer de til å fortette å si;bare vent! Korona kommer tilbake og det vil bli som det var i Italia for 5 år siden. Bare vent! 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du forstår ikke at hvis de ikke blir høye så er det tiltakene sin fortjeneste? Litt som hvis en bil kjører rett mot deg og du flytter deg. Grunnen til at bilen ikke traff deg var fordi du flyttet deg. Men du irriiiiiterer deg kanskje da også over hvorfor du gadd å flytte deg siden den ikke traff ? 😂 Snakk om logiske folk her. Anonymkode: 726eb...dcd Det er flere grunner til at det ikke blir så veldig høye dødsfall her til lands enn bare tiltakene alene. 6
wintergirl Skrevet 5. april 2020 #20 Skrevet 5. april 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/mR96OL/ekspert-om-tusener-av-doede-i-norge-det-vil-ikke-skje 2
Anbefalte innlegg