Gå til innhold

Føler IQen dropper med mange poeng jo mer jeg leser tråder her inne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føles av og til ut som man er i en episode av "charterfeber" eller j"a vi elsker camping", og de er tross alt underholdende til tider.

På mange forum føles det ut som alt for mange har fri fra skole og jobb og ikke har annet å bedrive enn å trolle rundt her inne.

(ja jeg vet jeg er her jeg også, litt guilty pleasure)

Anonymkode: 34ea3...1f8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja samme her. Det skremmende er at jeg har blitt avhengig av det 🙄

Kanskje det er som med å drikke alkohol, man dreper hjerneceller, det er deilig søvndyssende og man slipper å tenke på problemene sine mens man gjør det.

Anonymkode: 576c1...04d

• Liker 4
Skrevet

Gjennomsnitts IQen her på Kvinneguiden er kjent for å være ganske lav.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som ville innrømt IRL at man tilbringer tid på KG annet enn som guilty pleasure.

Anonymkode: 1f7f8...709

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bedre eller verre enn å se på Ex on the Beach mon tro?

Anonymkode: 576c1...04d

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke uten grunn at Kvinneguiden er kjent som selve bunnslammet av debatt-forum. I alle fall i Norge...   

Anonymkode: fc6ee...1b7

Hvorfor er du her da, hvis det er så fælt her?

Anonymkode: d63e0...820

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2020 den 22.24, Gjest KDNO skrev:

Gjennomsnitts IQen her på Kvinneguiden er kjent for å være ganske lav.

Men det er også viden kjent at det på kvinneguiden er mange som sier de har høy IQ. Noen ganger synes jeg for øvrig ikke KG er så mye verre enn undertrådene på samfunnsdebatter som foregår på fb. Mange ganger er det nøyaktig samme argumenter og samme selvtilfredse holdning. Ingenting er som å legge seg på senga etter en dag med KG og kjenne hjernecellene sakte men sikkert samle seg.

Anonymkode: 3c93f...dc0

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er du her da, hvis det er så fælt her?

Anonymkode: d63e0...820

Fordi vi anser oss som en del av bunnslammet, selvfølgelig!

Anonymkode: 8ed30...87c

AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2020 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Føles av og til ut som man er i en episode av "charterfeber" eller j"a vi elsker camping", og de er tross alt underholdende til tider.

På mange forum føles det ut som alt for mange har fri fra skole og jobb og ikke har annet å bedrive enn å trolle rundt her inne.

(ja jeg vet jeg er her jeg også, litt guilty pleasure)

Anonymkode: 34ea3...1f8

Jeg tror nok at dette forumet for mange er en slags frisone fra det «IQ-presset» de opplever i samfunnet forøvrig. I de fleste jobber og sosiale settinger må man tenke før man snakker, og «disiplinere» seg selv til å gi inntrykk av et visst IQ-nivå (enten man har det eller ikke). Her inne slipper man denne selvsensuren og anstrengelsen det medfører å måtte si noe intelligent. Ja, man slipper tilogmed anstrengelsen det er å hindre seg selv i å buse ut med noe som ikke er gjennomtenkt.

Så lenge man begrenser bruken er det ganske harmløst, men det er klart at IQen synker om man bruker for mye tid her.

Anonymkode: 9677c...2af

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uten grunn at Kvinneguiden er kjent som selve bunnslammet av debatt-forum. I alle fall i Norge...   

Anonymkode: fc6ee...1b7

Dobbelthæ!???

Gjest Ufordragelig
Skrevet

om du får for lav score på iq prøven er det bare å ta den igjen å se om du får mer poeng. får du under 100 er du å regne som mindre intelligent enn normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette forumet er en utmerket kilde for å studere kvinners psyke, hvordan de er skrudd sammen, hvordan de opererer og hva de er opptatt av. Kvinneguiden burde være pensum for alle gutter.

Anonymkode: 5492e...19b

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til internettet! :)

Kommentarfeltene til aviser og facebook er også kilder til iq-dropp

Anonymkode: 866c3...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...