Gå til innhold

For å være overfladisk: Må jo være flere som sliter uten frisør, Botox osv.?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å være litt overfladisk her: Det må jo være flere som "sliter" litt med tanke på at de ikke får verken gått til frisøren, tatt Botoxen sin, stelt neglene, satt på vipper osv.

Er du "rammet"?

Selv er jeg ikke nevneverdig rammet da jeg klipper meg selv osv., men vi lever jo i en temmelig forfengelig tid hvor flere "må ha" behandlingene sine.

Anonymkode: 90f72...d92

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noen skjønnhet for tiden, men synes ikke det er så viktig, tross alt.

Anonymkode: c862b...d1c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det spiller virkelig ingen rolle. 

Anonymkode: a6fd9...f04

• Liker 6
Skrevet

Skulle gjerne ha klipt håret. Botox tar jeg mot spenningshodepine så det er verre at jeg ikke har fått tatt :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, WhiteSwan said:

Skulle gjerne ha klipt håret. Botox tar jeg mot spenningshodepine så det er verre at jeg ikke har fått tatt :( 

Det får du vel hos legen?

Anonymkode: a090d...bb7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mitt største "problem" er neglene. De er lange, og jeg får alltid lagt forsterkning på dem (hver måned). I dag måtte jeg ta neglefilen fatt og korte dem ned, de tåler ikke å vokse enda lengre uten å bli forsterket på nytt.

Men det er en fillesak, virkelig en fillesak. Håret mitt står i en tutt fra morgen til kveld, sminke har jeg ikke hatt på siden februar, og hva er skinny jeans? Jeg gir egentlig blaffen, gidder ikke. Møter andre på butikken som jeg vet er permittert, men som er fullt sminket. Hvorfor gidde, liksom?

Anonymkode: 3ef59...cda

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rammet i det hele tatt. Huden min steller jeg selv, neglene mine fikser jeg selv, ikke behov for frisør oftere enn 2 ganger i året. Vipper og botox bruker jeg ikke. Ikke noen krise her i huset hvertfall.

Anonymkode: 278dd...1ad

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så meg i speilet istad, og det begynner å bli litt avslørende mangel på botox ja. Tar det i smilerynkene tre ganger i året ca. Men vet ikke om jeg hadde gjort det uansett om det åpnet igjen. Har ikke farget håret eller barbert leggene heller, og det gjør jeg jo selv hjemme.. og har null interesse for klær, det virker så betydningsløst plutselig. 

Anonymkode: a7af4...3dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei.. Ikke rammet i det hele tatt, jeg gjør alt sjøl 😂

Anonymkode: 00739...634

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Klipper meg hver mnd og begynner å slite 😅 vant til åvære fresh på håret, nå har jeg «lang» kort sveis 😬

Anonymkode: d74ff...080

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver en velværeklinikk sammen med mannen min jeg da, så jeg vokser meg selv, steller negler, bryn og vipper på meg selv og mannen min setter botox og filler på meg hjemme istua vår. Vippeekstensions bruker jeg aldri. Håret og klærne derimot er en annen sak.. 

Anonymkode: d399f...b89

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Savner botox en, begynner å bli sinnarynke nå.. 

Anonymkode: 8f5db...9b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle vært til frisøren, etterveksten er fryktelig. Men den er en filleting i disse dager.

Anonymkode: 2d7b7...3e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Klipper håret med over 1 års mellomrom, og det klippet jeg i januar mener jeg på, så jeg kan greie meg lenge. Kan klippe selv om nødvendig. Bruker ikke injeksjoner, falske negler, øyenvipper eller noe annet. 

Anonymkode: 8c5d6...7dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Interessant!

Jeg som til vanlig ikke bruker noe botox eller andre fake-ting, vil altså oppleve økt attraktivitet i månedene som kommer. Det hadde jeg ikke tenkt på.

Anonymkode: 98534...938

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Mange som ikke har fått med seg at det er anbefalt korte negler uten lakk nå, ser jeg. Helsepersonell sier at man ikke får gjort hender rene nok med lakk/lange negler. 

Anonymkode: a0fe0...e9b

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som ikke har fått med seg at det er anbefalt korte negler uten lakk nå, ser jeg. Helsepersonell sier at man ikke får gjort hender rene nok med lakk/lange negler. 

Anonymkode: a0fe0...e9b

Er jo bare hjemme uansett 😆 Har handlet matvarer tre ganger på tre uker, hadde da plasthansker på. Forrige gang jeg handlet fortalte en Meny-ansatt meg at plasthansker ga meg falsk trygghet. Måtte da dra frem greia med at jeg har lange negler, men den tok han ikke...

Anonymkode: 3ef59...cda

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker parykk og må egentlig til frisøren hver måned. Men klarer meg fint uten, ordner det hjemme. Ser selvfølgelig fram til at frisøren min kan åpne igjen. 😊 

Ellers bruker jeg ikke å stelle negler eller lignende hos andre.

• Liker 1
  • Opprett ny...